Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Legpuzzels

Gisteren weer eens een legpuzzel uit de kast gehaald na jaren niet gepuzzeld te hebben. Begonnen met een van disney van 1000 stukjes. Het begon weer te kriebelen.
Wie heeft dit nog meer als hobby??

Hobbelster schreef op 21-11-2021 om 20:22:

[..]

Oeh deze zijn ook mooi zeg, wauw!
ook redelijk uitdagend, zo te zien

Gisteren heb ik de vijf kleine uilen gemaakt, die zijn prima om te doen. De grote uil lukte toen niet meer, dus die ligt klaar voor vandaag. Ik vind een puzzel met bijvoorbeeld veel bomen en lucht lastiger dan deze. 

nlies schreef op 22-11-2021 om 01:14:

en hij is af, en ik te laat op bed

Haha herkenbaar, dat je je voorneemt om over een half uur te stoppen en je dan zo weer anderhalf uur verder bent..

_melon schreef op 22-11-2021 om 06:11:

Bloedbank van JvH wil ik nog wel een keer maken!

dat wordt dan of een keer of wat bloed doneren, of naar marktplaats. 

nlies schreef op 22-11-2021 om 15:24:

[..]

dat wordt dan of een keer of wat bloed doneren, of naar marktplaats.

Haha dat laatste idd, want bloed doneren mag ik (helaas) niet.

uUchoaF.jpg

dezedeze ooit aangeschaft. 1x gemaakt, daarna nooit meer. Alleen maar grijstinten.. 

KZyM2cj.jpg

dezedeze laatst gekocht, moet er nog aan beginnen. Maar heb al gezien dat het moeilijker is dan ik dacht. 

Leuk topic. Ik ben groot JvH fan en na een lange pauze puzzel ik sinds kort weer.

Brooklyn28 schreef op 23-11-2021 om 18:46:

KZyM2cj.jpg

dezedeze laatst gekocht, moet er nog aan beginnen. Maar heb al gezien dat het moeilijker is dan ik dacht.

Wauw! 

Bij Bol zijn de JvH nu met flinke korting!

Nu een wasgij puzzel. Niet van wat ziet deze persoon, maar wat gaat er direct gebeuren. Wel makkelijker denk ik, want de achtergrond is hetzelfde (denk ik)

Wasgij schreef op 24-11-2021 om 16:58:

Bij Bol zijn de JvH nu met flinke korting!

Thx voor de tip, ik heb een nieuw voorraadje ingeslagen voor een mooi bedrag! 

nlies schreef op 24-11-2021 om 23:14:

Nu een wasgij puzzel. Niet van wat ziet deze persoon, maar wat gaat er direct gebeuren. Wel makkelijker denk ik, want de achtergrond is hetzelfde (denk ik)

Volgens mij is de achtergrond dan wel hetzelfde inderdaad. Volgens mij heb ik 2 thema's in de kast liggen waar je dus de toekomst moest puzzelen. Mag ik vragen welk thema je hebt? Ik verklap niks uiteraard

Broodjebrie schreef op 25-11-2021 om 08:14:

[..]

Volgens mij is de achtergrond dan wel hetzelfde inderdaad. Volgens mij heb ik 2 thema's in de kast liggen waar je dus de toekomst moest puzzelen. Mag ik vragen welk thema je hebt? Ik verklap niks uiteraard

puzzel 20 Mountain Mathem. En de toekomst logt niet zo veel verder, ik zie een man zonder te kijken oversteken...

zo, puzzel is klaar, leuk om te doen deze

nlies schreef op 25-11-2021 om 11:37:

[..]

puzzel 20 Mountain Mathem. En de toekomst logt niet zo veel verder, ik zie een man zonder te kijken oversteken...

Oh ik had nog helemaal niet gereageerd, sorry. Ah oké, deze ken ik nog niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.