Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Legpuzzels

Gisteren weer eens een legpuzzel uit de kast gehaald na jaren niet gepuzzeld te hebben. Begonnen met een van disney van 1000 stukjes. Het begon weer te kriebelen.
Wie heeft dit nog meer als hobby??


Ja ik! Wel alleen met anderen. Ik heb dit weekend weer een puzzelafspraak staan. Gaan we met vier puzzelen.

Ik! Ik leg het liefst Jan van Haasteren puzzels van 1000,1500,2000 stukjes. 
Heb inmiddels een stuk of 20(?) puzzels daarvan. 
Er is ook elk jaar een NK legpuzzelen van Jan van Haasteren. Met teams van max 4 personen. Ik zoek nog een team, pb me bij interesse zou ik zeggen 😄

Hobbelster schreef op 07-10-2021 om 08:12:

Ik! Ik leg het liefst Jan van Haasteren puzzels van 1000,1500,2000 stukjes.
Heb inmiddels een stuk of 20(?) puzzels daarvan.
Er is ook elk jaar een NK legpuzzelen van Jan van Haasteren. Met teams van max 4 personen. Ik zoek nog een team, pb me bij interesse zou ik zeggen 😄

Ja ik heb ook heel veel Jan van Haasteren gedaan tot aan 3000 stukjes. Inmiddels doe ik ook veel anderen puzzels voornamelijk 1000. Welke regio woon je?

Ja leuk, ik puzzel ook vaak. Vooral in de herfst en winter. Jan van Haasteren,  maar ook veel andere soorten. Wel altijd 1000 stukjes, dat past tenminste op mijn puzzelmat. 

Screenshot-20211007-091213-bolcom.jpg

ik ben nu met deze bezig  

Liara schreef op 07-10-2021 om 09:14:

Screenshot-20211007-091213-bolcom.jpg

ik ben nu met deze bezig

Wow, hoelang ben je met zoiets bezig?

Jillz schreef op 07-10-2021 om 09:22:

[..]

Wow, hoelang ben je met zoiets bezig?

Ik ben pas net begonnen en zoiets heb ik ook nog nooit gemaakt. Dus ik ben ook benieuwd hoelang dit gaat duren. 

Lolly

Lolly

07-10-2021 om 09:48 Topicstarter

Liara schreef op 07-10-2021 om 09:14:

Screenshot-20211007-091213-bolcom.jpg

ik ben nu met deze bezig

Lijkt me cool, maar tegelijkertijd ook heel frustrerend 🤣

Ja, ik bij vlagen. Maar niet die van Jan van Haasteren en Wasgij. Ik heb nog een paar leuke liggen maar het moeten idd weer lange donkere avonden zijn. En ik krijg er wel zere nek en schouders van, dus ik heb een tekenbord gekocht dat ik schuin kan zetten en daar leg ik dan de puzzel op met een rubber onderlegger tegen het schuiven.

Lolly

Lolly

07-10-2021 om 09:49 Topicstarter

Ik ben trouwens echt een langzame puzzelaar, kan makkelijk een paar weken over een puzzel doen. Ik ga eerst maar eens degene maken die ik nog heb liggen, misschien daarna wat nieuws aanschaffen

ja zeker, vind puzzelen heel rustgevend.
Ben nu bezig met een puzzel van onze hond. Heb een foto van haar ingestuurd en daar is een puzzel van gemaakt. Zodra hij af is ga ik hem inlijsten. 

Ik ben nbiet weg van Van Haasteren. Er zijn zoveel mooiere puzzels. Kijk bv maar eens naar de Luchtbrug serie van 999 games (helaas niet meer verkrijgbaar, Heb nu een escape-puzzel gelegd. Was een moeilijke, en ik moet nu de kleine puzzeltjes nog oplossen, maar of dat gaat lukken?

Ik heb dit jaar voor mijn verjaardag twee crypt puzzels (compleet in 1 keur en alle stukjes zijn uniek) gehad van mijn man. De gouden heb ik al gedaan. Laatst ben ik begonnen aan de zwarte. Helaas kom ik er niet zo aan toe. Ik kan ook alleen puzzelen als peuter slaapt, want anders wil ze mee doen. Ze heeft zelf een behoorlijke stapel puzzels, maar dan is die van mij natuurlijk veel leuker. Ik vind ze wel erg leuk. Af en toe wel erg frustrerend. Ik heb ook nog een paar andere comical puzzels van 1000 stukjes gekocht. Ik kan dus nog even vooruit.

Hobbelster schreef op 07-10-2021 om 08:12:

Ik! Ik leg het liefst Jan van Haasteren puzzels van 1000,1500,2000 stukjes.
Heb inmiddels een stuk of 20(?) puzzels daarvan.
Er is ook elk jaar een NK legpuzzelen van Jan van Haasteren. Met teams van max 4 personen. Ik zoek nog een team, pb me bij interesse zou ik zeggen 😄

Hahaha. Mijn oom en nicht deden daar de laatste keer aan mee. Die finales moeten nog gespeeld worden geloof ik. Corona kwam tussendoor.

Ik ben ook gek op JvH puzzels!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.