Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Kekke gebaksbordjes gezocht

Nieuwe keuken, nieuwe wensen! Voor de nieuwe keuken kwam hebben we iets te enthousiast de gebaksbordjes weggegooid. Nu waren dit simpele bordjes die verder prima voldeden, maar niet speciaal waren.  We hadden er vooral een hoop. Nu dus op zoek naar nieuwe, het liefst die een beetje passen bij de rest van het servies. Want ik wordt zo blij van mijn servies. Mijn servies is samengesteld uit verschillende merken (Blokker/AH/cosy&trendy/Xenos) maar heeft een ding gemeen: nl. Dat ze allemaal een geometrische print of beetje Spaans/Portugees printje hebben en rustig gekleurd zijn (grijs of pastel tinten). Dit zien je veel bij Cosy & Trendy of Tokyo design. Maar die combi blijft lastig voor kleinere/gebaksbordjes, denk aan max16/17 cm diameter. Of t wordt meteen heel duur. 
En..hoeveel gebaksbordjes heeft een mens nodig? Ik denk zeker 12, misschien wel 20. Dat tikt ook aan. Ik zoek daarom bordjes van max 3/3,50 de stuk, liefst een set. En dan van porselein of aardewerk. De Xenos valt af, wel wat leuks maar of het is het net niet of te groot. Hema en Blokker ook niet. Ik denk dat wat ik leuk vind niet meer “in” is, want je zag het een paar jaar terug wel veel. Maar goed, misschien is er hier iemand die beter kan googlen dan ik, of moet de conclusie zijn dat ik of simpele moet kopen of moet sparen. 


Bij de kwantum, wel iets duurder dan wat jij aangaf, 4,-



gebaksbord-glaze-blauw-0547171

Krijg helaas het plaatje niet goed. Ze hebben diverse kleuren zag ik.

Magnoliatakje schreef op 11-11-2021 om 19:46:

Bij de kwantum, wel iets duurder dan wat jij aangaf, 4,-

0547171_01.ashx?h=800&w=800&hash=00BA5009797B375A01BD85841B25D3CFEC44F708

action had dit soort bordjes bij ons laatst ook

Als iets niet meer in is, is de Kringloop cq tweedehandswinkel de beste plek om het te vinden.

Lite-body mandala

wat moet een mens met 20 gebaksbordjes??? 

MonkeyTown

MonkeyTown

11-11-2021 om 23:07 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 11-11-2021 om 19:22:

Al eens bij Casa gekeken?

Ik heb zelf gebaksbordjes van kleurloos glas, die passen overal bij.

Daar had ik nog niet gedacht. Echt heel veel lruke bordem, helaas niet in gebaksbordjes formaat (die ik leuk vind).

MonkeyTown

MonkeyTown

11-11-2021 om 23:08 Topicstarter

Knutselkei schreef op 11-11-2021 om 20:58:

action had dit soort bordjes bij ons laatst ook

Niet bij die van ons, maar blijf t in de gaten houden.

MonkeyTown

MonkeyTown

11-11-2021 om 23:13 Topicstarter

die suprabazar heeft ook veel leuks, wel lastig navigeren maar zal eens goed kijken. Thanks voor de tip @Amaranth. 
@Dangun Ja, veel he? Kan wel met minder toe natuurlijk, maar sta niet graag af te wassen op feesten en partijen.  

@Redbulletje, dit is precies wat zoek wat een goede tip! 

MonkeyTown

MonkeyTown

11-11-2021 om 23:18 Topicstarter

Niet meer beschikbaar 

MonkeyTown schreef op 11-11-2021 om 23:18:

Niet meer beschikbaar

Hier schijnen ze ze te hebben. Ik heb geen ervaring met deze winkel geen idee verder, alleen het plaatje gevonden https://kookshopper.nl/gebaksborden/Lite-Body.html

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.