Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Kastje,laatje,plankje of plekje per dag.

Herfstappeltaart schreef op 31-05-2025 om 08:03:

Wat zijn jullie toch allemaal goed bezig. Hier loopt het voor geen meter. Ik heb de afgelopen maanden echt alleen maar het hoofd boven water gehouden (wassen, koken, boodschappen, puur de basics). Ik heb een paar dagen onverwacht in het ziekenhuis gelegen met daarna thuis verder opknappen met nogal wat nacontrole-bezoeken aan artsen en wat pijn. Daarna een paar dagen op vakantie in NL en nu moet ik ècht de schade gaan inhalen. Wish me luck 🤞.

Joh wat lees ik nu over jou, dat wist ik helemaal niet. Beterschap 🫶🏻

Dankje allemaal. Ik moet mijzelf weer terug vinden… al zal dat een lastig iets zijn. En ook beterschap voor H-Appeltaart

ToetieToover schreef op 31-05-2025 om 10:55:

[..]

Joh wat lees ik nu over jou, dat wist ik helemaal niet. Beterschap 🫶🏻

Dankjewel. . Het gaat inmiddels al weer beter hoor.

GroenTuintje schreef op 31-05-2025 om 11:19:

Dankje allemaal. Ik moet mijzelf weer terug vinden… al zal dat een lastig iets zijn. En ook beterschap voor H-Appeltaart

Dat kan ik me voorstellen na vijftien jaar . Sterkte.

🌻

GroenTuintje schreef op 31-05-2025 om 01:05:

ik ben na 15 jaar gedumpt, heb uit woede al zijn kleding naar zolder gesmeten waar hij nu slaapt….dus als je dat opruimen noemt

Sterkte!!!!! 🌸

GroenTuintje schreef op 31-05-2025 om 01:05:

ik ben na 15 jaar gedumpt, heb uit woede al zijn kleding naar zolder gesmeten waar hij nu slaapt….dus als je dat opruimen noemt

Herfstappeltaart schreef op 31-05-2025 om 12:07:

[..]

Dankjewel. . Het gaat inmiddels al weer beter hoor.

Een verder voorspoedig herstel gewenst Herfstappeltaart. Ik had al het idee minder vaak berichten van je te lezen.  Hopelijk heb je straks weer de energie die je voorheen ook had 

GroenTuintje schreef op 31-05-2025 om 01:17:

[..]

Ik weet het.. ik kan niet slapen en voel me enorm eenzaam.

Wat erg! Ik zit ook in een soort essentiële stress momenteel, alsof je fundament schudt en schokt. Veel sterkte!

Ik heb me vandaag met de kamerplanten beziggehouden; ik had een plant verhuisd naar een andere kamer en daaruit volgden allerlei gevolgverplaatsingen. Ik vond het vóór beter dan na.

Maar goed, daarna twee van de vier Adiantums verpot. Ik had er eerder eentje test-verpot, die na vier weken zich pas aangepast had aan de nieuwe bodem en eindelijk groen licht gaf voor de andere.

Verder ben ik aan niets anders toegekomen.

Dorestad schreef op 31-05-2025 om 14:12:

[..]

Een verder voorspoedig herstel gewenst Herfstappeltaart. Ik had al het idee minder vaak berichten van je te lezen. Hopelijk heb je straks weer de energie die je voorheen ook had

Lief, dankjewel.

jij ook veel sterke riony

rionyriony schreef op 31-05-2025 om 15:53:

[..]

Wat erg! Ik zit ook in een soort essentiële stress momenteel, alsof je fundament schudt en schokt. Veel sterkte!

Ik heb me vandaag met de kamerplanten beziggehouden; ik had een plant verhuisd naar een andere kamer en daaruit volgden allerlei gevolgverplaatsingen. Ik vond het vóór beter dan na.

Maar goed, daarna twee van de vier Adiantums verpot. Ik had er eerder eentje test-verpot, die na vier weken zich pas aangepast had aan de nieuwe bodem en eindelijk groen licht gaf voor de andere.

Verder ben ik aan niets anders toegekomen.

Weinig tijd want ben aan het klussen.  Maar als plekje van vandaag het filter van de wasdroger schoongemaakt.

Knutselkei

Knutselkei

01-06-2025 om 22:28 Topicstarter

1 krat die uit de kast in de kamer kwam uitgezocht.

Ies

Ies

01-06-2025 om 22:51

Goh wat een ontwikkelingen hier…Beterschap Herfstappeltaart en sterkte GroenTuintje en Rionyriony! 
Hier gaat het ook niet zo lekker en erg weinig gedaan laatste tijd, het gewone huishouden was al zo vreselijk veel. Nu hopelijk weer wat aan de gang. Vandaag de bak gepoetst waar de hondenbrokken inzitten, die wordt echt nooit gepoetst dus best lang mee bezig geweest…ook van binnen eens goed gesopt. En het zwembadje van hond gepoetst. 

Nou, het begin is er weer: een stuk van de jaloezieën in de keuken schoongemaakt. Gelijk maar een $%*&⁻karweitje aangepakt 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.