Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Kastje,laatje,plankje of plekje per dag.

Ik heb vandaag drie lades van een slaapkamer kastje opgeruimd.  Ik hoopte dat het erna in twee lades zou passen maar dat is niet gelukt.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-02-2025 om 10:58

ik heb vanmorgen ingehaald van een aantal dagen en 2 koelkasten schoongemaakt en dingetjes weggegooid. 

Wat bekers weggedaan voorde kringloop en gelijk het keukenkastje weer gesopt. Ook even alle buitenfrontjes meegenomen.  En zo nog even de bovenkant van de grote kast opruimen. Daar is weer van alles neergegooid door gezin.

Hie

lientje69 schreef op 21-02-2025 om 12:55:

Wat bekers weggedaan voorde kringloop en gelijk het keukenkastje weer gesopt. Ook even alle buitenfrontjes meegenomen. En zo nog even de bovenkant van de grote kast opruimen. Daar is weer van alles neergegooid door gezin.

Hier ook bekers weggedaan, van die harde plastic dingen. Naar de weggeefwinkel 

Knutselkei

Knutselkei

21-02-2025 om 20:17 Topicstarter

Ik ben dingen aan het verzamelen want zoon en schoondochter krijgen  binnenkort hun eerste huisje. Dus wat meer rommel dan opruimen   Ik zet t allemaal wel op zolder.

Daar meteen weer de plank boven de wasmachine en droger weer leeg gemaakt. Dat blijft een fijn gezicht als die leeg is.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-02-2025 om 20:33

ik duik morgen de bijkeuken in. 3 boekenkasten, vol met voorraad van alles, een kast vol met bloemenvazen/potten en andere prullaria. Een hoek met boodschappentassen/oudpapier. En een plank met wasmiddelen/troepjes. 
Het regent morgen toch, dus dan kan ik daar mooi aan de slag

ik heb vandaag niks gedaan, te druk met andere dingen. Wel 2 dingen verkocht. Dus toch nog iets het huis uit

Grote doos naar de kringloop gebracht en wat elektronica naar de stort. Weer wat opgeruimd  ! Misschien  dat ik vandaag ook nog een paar dingen naar zolder kan brengen  Heb ook nog een half laadje uitgezocht. Allemaal kinderduikbrillen. En nog een leeg fotoalmbumpje. Luchtbed. Alles naar kringloop  ook. Kinderen zijn inmiddels  volwassen , kan er niks meer mee.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-02-2025 om 11:23

Friezinnetje schreef op 21-02-2025 om 20:33:

ik duik morgen de bijkeuken in. 3 boekenkasten, vol met voorraad van alles, een kast vol met bloemenvazen/potten en andere prullaria. Een hoek met boodschappentassen/oudpapier. En een plank met wasmiddelen/troepjes.
Het regent morgen toch, dus dan kan ik daar mooi aan de slag

ik heb de 3 boekenkasten en de hoek met oudpapier/boodschappentassen al klaar. Mss later op de middag nog even bezig, maar ga straks eerst even met mijn zusje weg. 

Knutselkei

Knutselkei

26-02-2025 om 10:15 Topicstarter

Hee het is een beetje stil hier...
Lukt t nog?
Ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt dus mezelf er van af gemaakt met mini plankjes en plekjes. Badkamerplankje,plankje bij mijn bed ,besteklade.
Vandaag doe ik mijn bureau waar ik aan teken. Het gekke is dat ik me dus wel erger aande rommeltjes etc dus hup...ik ga t zo meteen doen.
Ik 

Ik heb gisteren in de keuken bovenkant koelkast schoongemaakt en alledrie de bovenkastjes binnen en buiten.

Vandaag de sidetable in de tuin opgeruimd, schoongemaakt en opnieuw ingericht.
Op de onderplank staan nu weer potten klaar voor gebruik en op de bovenplank heb ik viooltjes en narcissen gezet. 
Was heerlijk om een klusje in de tuin te doen.

Ha, dat kan ik ook meetellen inderdaad: twee plankjes in de tuinkast. Oud blad eraf, potten geleegd/geveegd, draadmandjes nagekeken, heerlijk. Er is slechts 1 potje weggegaan, wegens stukgevroren.  

Knutselkei

Knutselkei

26-02-2025 om 15:04 Topicstarter

Ja dat heb ik ook zondag gedaan! Mijn tafeltje met minizaailingen schoongemaakt . Die wordt zo met dit mooie weer wel weer vies. Want dan ga ik lekker weer aande slag

Staat bij mij even stil idd door veel werken  en gebrek aan energie . Morgen en overmorgen  vrij  en dan kan ik weer even een slag gaan maken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.