Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Kastje,laatje,plankje of plekje per dag.

Hier gebeurt niet veel extra's op het moment. Er zijn wat mensen ziek en daar heb ik mijn handen vol aan. Kastjes/plankjes moeten even wachten 😉

Poezenmeisje schreef op 18-02-2025 om 22:51:

Nu het nog koud is, kun je de inhoud even buiten zetten.

Ja klopt !

Herfstappeltaart schreef op 19-02-2025 om 07:48:

Hier gebeurt niet veel extra's op het moment. Er zijn wat mensen ziek en daar heb ik mijn handen vol aan. Kastjes/plankjes moeten even wachten 😉

Zorgen voor je naasten is ook belangrijk. De plankjes zullen daar vast begrip voor hebben Hopelijk blijf je zelf fit

RoosOpJeHoed schreef op 19-02-2025 om 10:24:

[..]

Zorgen voor je naasten is ook belangrijk. De plankjes zullen daar vast begrip voor hebben Hopelijk blijf je zelf fit

Dankje. Ik hoop het ook!

koelkast schoongemaakt ben tevreden. 

zoow, de gehele kledingkast leeggehaald, gepoetst en alles in m'n handen gehad met de vraag: word ik hier nog blij van?

Ipv bewaren tot ik er ooit in pas of om aan vriendinnen te geven heb ik t echt weggedaan. 2 broeken, 1 dekbedovertrek, 3 shirts, 2 versleten handtassen, en ondergoed wat uit elkaar valt
En de boel in de kast anders ingedeeld en opgevouwen zodat t rustiger oogt. En de hoigzomer spullen apaet gelegd ipv dat ik t elke x tegenkom en nu nog niet nodig heb.Ook heel fijn!

Lekker man!!

Ik ben met de keukenlades bezig. Wat een troep komt daar nog uit. Jup weg ermee!

De bezemkast.

Koekie1980 schreef op 19-02-2025 om 14:25:

zoow, de gehele kledingkast leeggehaald, gepoetst en alles in m'n handen gehad met de vraag: word ik hier nog blij van?

Ipv bewaren tot ik er ooit in pas of om aan vriendinnen te geven heb ik t echt weggedaan. 2 broeken, 1 dekbedovertrek, 3 shirts, 2 versleten handtassen, en ondergoed wat uit elkaar valt
En de boel in de kast anders ingedeeld en opgevouwen zodat t rustiger oogt. En de hoigzomer spullen apaet gelegd ipv dat ik t elke x tegenkom en nu nog niet nodig heb.Ook heel fijn!

Lekker man!!

Oh heerlijk!! Dat moet ik ook nog doen, en ik zie er zo tegenop😱

Loulou39 schreef op 19-02-2025 om 18:16:

[..]

Oh heerlijk!! Dat moet ik ook nog doen, en ik zie er zo tegenop😱

Ik wacht nog even tot de winterkleding moet worden verwisseld voor de voorjaars/zomerkleding. Dit, en in het najaar hetzelfde, zijn voor mij de momenten voor kledingkast uitmesten en - soppen.

Herfstappeltaart schreef op 19-02-2025 om 18:24:

[..]

Ik wacht nog even tot de winterkleding moet worden verwisseld voor de voorjaars/zomerkleding. Dit, en in het najaar hetzelfde, zijn voor mij de momenten voor kledingkast uitmesten en - soppen.

O dat is een goeie, dan is het meteen efficiënt!!
(Ik voel een heerlijk uitstelmomentje van mezelf aankomen😇)

Loulou39 schreef op 19-02-2025 om 18:30:

[..]

O dat is een goeie, dan is het meteen efficiënt!!
(Ik voel een heerlijk uitstelmomentje van mezelf aankomen😇)

Deksel van de prullenbak schoongemaakt.  Voor meer heb ik na werken, winkel, eten koken en opruimen/ schoonmaken geen puf. Morgen  avonddienst.  Dan kan ik wellicht  overdag nog weer eea doen.

Vroeg eruit vanmorgen  dus nu al weer een hoekje slaapkamer opgeruimd.  Het begint langzaaman weer op een slaapkamer  te lijken in plaats van opslaghok.

Ik heb drie laden van kruimels ontdaan. Ik denk dat ik alles heb gehad en het alleen nog hoef bij te houden. Dus nu met drie tegelijk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.