Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Kastje,laatje,plankje of plekje per dag.

Knutselkei schreef op 29-01-2025 om 19:57:

Succes bakblik! Een troost misschien. Het kan wisselen qua pijn. Vorige keer erg pijnlijk en afgelopen keer was het gevoelig maar veel beter te doen. Ik had de laatste x op advies van dochter 2 pijnstillers genomen. Wie weet voor jou ook een idee?

Dat helpt idd echt pijnstillers  van te voren innemen  ! Ik doe dit ongeveer  2 uur van te voren zodat ze goed ingewerkt zijn. Nog steeds geen pretje maar beter te doen.

2 laadjes opgeruimd. Wat voor de kringloop verzameld weer. Als de tas vol is breng ik deze weer weg. 

goed bezig hier allemaal. Hier laatst een kast met eten opgeruimd en weggegooid en weggegeven

Ben een paar dagen niet thuis, dus om toch het dagelijkse opruimen vol te houden ben ik maar begonnen met de mappen op mijn laptop. Gisteren mijn foto's van vorig uitgezocht en heel veel weggegooid

Onderafdeling van de kast gestaan waar wat tafeltjes stonden. Binnen een minuut was ik klaar. Alle kasten in die kamer zijn nu gedaan.

Daarna een wastafel schoongepoetst. 

Vandaag toch maar met stoom en kokend water de vriezer heel snel ontdooit en schoongemaakt.  Gisteravond ging hij echt niet meer dicht. Alles weer strak en netjes nu. 

Bakblik schreef op 30-01-2025 om 15:38:

Vandaag toch maar met stoom en kokend water de vriezer heel snel ontdooit en schoongemaakt. Gisteravond ging hij echt niet meer dicht. Alles weer strak en netjes nu.

Wat een rotklus is dat hè 🙄. 

Vandaag 1 keukenruit van buiten schoongemaakt met nat doekje en wisser en daarna moest het nog eens over. Ben echt ruimhartig maar dit was toch niet acceptabel genoeg.

1x 5 minuten en 1x 3 minuten. Zat een soort modder tegenaan. Ik denk dat de wind vanalles van de grond omhoog heeft geblazen. Maar ik kan nu weer alle struiken en bomen zien buiten.

Een grote lade van de kast gedaan. En onbedoeld  de kofferbak van mijn auto opgeruimd . Ik had een lekke band. Grr. Hierdoor kwam ik er wel achter dat mijn startkabels blijkbaar  nog in man zijn auto liggen.  Die moet ik even terugvragen  dus.

Knutselkei

Knutselkei

31-01-2025 om 19:05 Topicstarter

Gisteren flinke plank in de kast  in de kamer gedaan en nu moeee. Net thuis na een lange dag werken. Nu nog even moed verzamelen voor iniemini plankje

present! Ik heb mijn eigen kleding uitgezocht (ben flink afgevallen, en wil nog meer afvallen). En kids kinderen ook uitgezocht. Ik had ineens de moed en energie . Kan allemaal naar de weggeefwinkel

wat is opruimen toch heerlijk  nog fijner dan dingen kopen. Het maakt letterlijk je hoofd en huis leeg

GroenTuintje schreef op 31-01-2025 om 20:01:

present! Ik heb mijn eigen kleding uitgezocht (ben flink afgevallen, en wil nog meer afvallen). En kids kinderen ook uitgezocht. Ik had ineens de moed en energie . Kan allemaal naar de weggeefwinkel

Knap dat je zo afgevallen bent!

Nomade schreef op 31-01-2025 om 20:22:

[..]

Knap dat je zo afgevallen bent!

Nou ja knap… de omstandigheden hadden beter gekund maar elk nadeel heeft zijn voordeel zeg maar. Ik was overigens al wel gezonder aan het eten. Maar door veel stress at ik opeens bijna niks tot weinig. Mijn lichaam lijkt nu wel gewend aan minder eten. Wel voldoende overigens.

Gisteren niks gedaan. Vrijdag na het werk vind ik altijd mooi geweest. Sowieso enorm druk op het werk en omdat ik na dinsdag vakantie heb, wil ik alles zo netjes mogelijk achter laten.

Vandaag allerlei spullen aan de weg gezet. Het meeste is al meegenomen. Zo nog verder ruimen in de garage en even langs de glasbak. Beetje bij beetje gaat het ook in de garage de goede kant op. Echt motiverend dit topic! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.