Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Ik Vertrek

Dit programma is echt mijn guilty pleasure, wie van jullie kijkt ook?

Ik kom er met mijn verstand niet bij hoe onvoorbereid de meeste mensen hub hele hebben en houwen achterlaten voor een andere horizon. 

Hilarische taferelen levert dit vaak op, maar even vaak staat het plaatsvervangend schaamrood op mijn kaken.

Regendrup.

Regendrup.

25-11-2021 om 21:31 Topicstarter

Ik kijk nu de aflevering terug van het stel dat naar Zuid-Afrika vertrekt. Beetje gek wanneer de vrouw des huizes ieder dier eng lijkt te vinden  zeker als die desbetreffende dieren ook nog eens gewoon in je tuin bivakkeren. 

Ja, ik kijk graag! Maar deze mensen schijnen genoeg geld te hebben, spreken Engels  hebben geen gedoe met vergunningen en hebben een logisch plan met gelijk gasten. Ik vind t verwarrend. 

Regendrup.

Regendrup.

25-11-2021 om 22:21 Topicstarter

Meesje schreef op 25-11-2021 om 22:15:

Ja, ik kijk graag! Maar deze mensen schijnen genoeg geld te hebben, spreken Engels hebben geen gedoe met vergunningen en hebben een logisch plan met gelijk gasten. Ik vind t verwarrend.

Haha ja dat klopt niet he. 

Vermakelijke aflevering ze hadden idd geld zat. Wat deed die man voor werk in nl?

ze hebben het vlgs mij gewoon helemaal prima voor elkaar. Geen geldzorgen, geen heimwee, mooie plek.  Top gedaan 

ik zag afgelopen week de aflevering in Duitsland, met dat station en dat station heb ik zo’n 2 jaar in de gaten gehouden op funda! 

Bij dit soort real life programma's wordt heeeeeel veel gefilmd en wat uitgezonden wordt is 3 kwartier. Neem de rare dingen maar met een grote korrel zout. Zelf ooit meegedaan aan zoiets, 80 uur (!) was in totaal gefilmd, uitzending was 4x half uurtje

Vond dat stel in Afrika dit keer een verfrissende aflevering. Het was namelijk precies omgekeerd dan wat we normaal zien. 
De huisjes zagen er allemaal prima modern en goed onderhouden uit, prachtige omgeving, mooi zwembadje, direct gasten die tevreden waren.
En toen gingen ze verbouwen, wij riepen allemaal Neeeee naar de tv, Waarom?! Nou, daar zijn ze achter gekomen. 
Maar goed, al met al is het prachtig geworden daar.
We waren op internet al aan het kijken of we konden boeken, maar dat wordt hem voorlopig niet met de nieuwe C variant. 
Voorlopig nog geen gasten dus voor dat stel daar, maar ze gaan volgens mij niet gauw failliet.. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.