Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Ik stofzuig mijn tuin.

Ik zou nooit een huis willen zonder een tuin want ik ben graag buiten. Een tuin moet voor mij wel zo veel mogelijk onderhoudsvrij zijn. Daarom heb ik veel tegels in de tuin en een stukje border met vaste planten. In die border staan veel palmen en ik heb ook veel vaste planten in potten op de tegels. Dus mooi groen is er altijd. In de zomer heb ik echt veel eenjarige planten zoals geraniums aan de schutting hangen en in potten. Vroeger veegde ik altijd de blaadjes die van de planten af kwamen maar ik kwam er al snel achter dat de stofzuiger pakken veel makkelijker was. Het is net als stofzuigen in huis. Ik doe dit al tig jaaaren en in het begin lachten buren mij uit maar hebben dit toch overgenomen van mij. Ik wil zelf huis en tuin graag netjes hebben. Zijn er hier nog meer mensen die hun tuin stofzuigen?


CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

10-07-2021 om 20:07

Ik.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

10-07-2021 om 20:20

Mijn buurvrouw.

Gaat je stofzuiger daar niet van kapot?

Ehm?

Neuh.

Mijn buurvrouw doet dat, moet er altijd een beetje om lachen  Heb het nog niet van haar overgenomen, het zou in onze tuin ook weinig zin hebben. 

Sophia_!

Sophia_!

10-07-2021 om 20:25

mijn buurvrouw doet dat wel, ik niet. 

Sophia_!

Sophia_!

10-07-2021 om 20:26

veel buurvrouwen met stofzuiger zie ik 

Hebben wij allemaal dezelfde buurvrouw 

Dacht dat mijn buurvrouw uniek was, weer wat geleerd

watertoren

watertoren

10-07-2021 om 20:29 Topicstarter

PonyTail schreef op 10-07-2021 om 20:21:

Gaat je stofzuiger daar niet van kapot?

Vroeger wel toen we nog kiezelsteentjes hadden in de tuin. Dan was mijn man boos. Toen nieuwe stofzuiger gekocht en steentjes weg.

Sophia_!

Sophia_!

10-07-2021 om 20:31

jij moet echt mijn buurvrouw zijn! Zij stond ook grind te stofzuigen 

Sophia_!

Sophia_!

10-07-2021 om 20:34

Ga je ook met een plumeau langs je plantjes om losse blaadjes en spinnenwebben eraf te halen? 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

10-07-2021 om 20:36

Nee ik ben nog ouderwets, heb een bezem en stoffer en blik. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.