Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

HOG - kletstopic

Huishoudelijk Ontwijkend Gedrag - kletstopic voor alle huishoud haters.

Hou elkaar hier aan de praat zodat we het huishouden kunnen ontwijken. 

Rockstar schreef op 01-09-2021 om 12:45:

[..]

Gister is hij bezorgd en hij WERKT als een TREIN, je weet dat je oud wordt als je als een kind zo blij bent met een vaatwasser maar oh man, wat ben ik blij met het ding. Eindelijk een leeg aanrecht, eindelijk niet meer tegen de afwas aan zitten hikken

O wat fijn zeg dat hij is bezorgd.

Ik heb de was opgevouwen en daarmee de verdwenen wasmand weer terug.

Eigenlijk moet ik nog wel wat dingen doen in huis. Volgende week word ik geopereerd en kan ik een tijdje helemaal niks doen. Maar ik heb echt helemaal geen zin. Denk dat ik zo even een power nap ga doen. Zoontje was vanacht aan het spoken dus weinig slaap gehad. 

Ik heb man belooft dat ik vandaag ga koken (why) dus dat moet ik vandaag ook nog doen. 

_melon

_melon

02-09-2021 om 13:31 Topicstarter

Ik heb vandaag alleen de vaatwasser aangezet. Verder HOG!

Vandaag geen HOG dag voor mij.
Vrijdag poets dag en het moest ook gebeuren 
Ben nu weer redelijk bij, dus dit weekend lekker luieren en genieten van het mooie weer 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

04-09-2021 om 00:21

Hier ook geen HOG dag. 3 wassen, stofgezogen en de prullenbakken geleegd en toilet schoongemaakt 

Ik ben vandaag niet verder gekomen dat de vaatwasser inpakken en aanzetten (vaak zijn wij te lui om meteen de vaat in de vaatwasser te zetten en staat het dus alsnog op het aanrecht  ) en een wasje.

Zijn jullie ook aan het genieten van het weer? 

Vanmorgen op de fiets boodschappen gedaan.
Ben nu zo moe, dat ik van ellende niet weet wat ik moet doen

Mama-Inge schreef op 04-09-2021 om 14:49:

Vanmorgen op de fiets boodschappen gedaan.
Ben nu zo moe, dat ik van ellende niet weet wat ik moet doen

Ik wel: maak een kopje thee en ga lekker in de zon zitten. Het huishouden is er morgen ook nog. En zet je man (als je die hebt) aan het werk.

Mlah! schreef op 04-09-2021 om 15:04:

[..]

Ik wel: maak een kopje thee en ga lekker in de zon zitten. Het huishouden is er morgen ook nog. En zet je man (als je die hebt) aan het werk.

En even de benen omhoog.

De laatste tijd teveel ge-HOG-t, dus moest de was van 2-3 weken wassen, stofzuigen, 5 dagen afwas verwerken. Allemaal op mijn vrije zondag vanaf 16 uur. Dat wel.

En 100 plantjes verpot/verstekt, dus moest echt stofzuigen. Bizar dat er nu binnen aarde ligt, terwijl ik buiten aan de gang ben geweest.

_melon

_melon

14-09-2021 om 09:42 Topicstarter

Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie stiekem allemaal druk aan het poetsen geslagen of wordt er ook nog wel geHOGt?

Ik ben zowaar bij met alles, gewoon bijna niet geHOGt.😶 Nou oké de badkamer moet weer. Maar die ligt nog op "schema" en is nog geen slachtoffer van HOG geworden.

Ik ben bijna bij met de was. Verder heb ik een hele goede reden om te HOGen, ben namelijk vorige week geopereerd en mag voorlopig niet zo veel doen

_melon

_melon

14-09-2021 om 11:53 Topicstarter

Haha jullie zijn goed (slecht) bezig hoor!

Beterschap Bailey26!

Ik moet vanmiddag de hoezen van de autostoel wassen (2dehands gekocht van collega) en verder ga ik ook niet zoveel doen. Misschien nog een kort wasje zodat die nog buiten kan drogen met dit prachtige weer.

En er ligt een pakketje voor me klaar thuis, maar heb echt geen idee wat er in zit. Zag het vorige week al aangemeld staan in de PostNL app, de afzender is de Consumentenbond? Snap er niks van haha!

_melon schreef op 14-09-2021 om 11:53:

Haha jullie zijn goed (slecht) bezig hoor!

Beterschap Bailey26!

Ik moet vanmiddag de hoezen van de autostoel wassen (2dehands gekocht van collega) en verder ga ik ook niet zoveel doen. Misschien nog een kort wasje zodat die nog buiten kan drogen met dit prachtige weer.

En er ligt een pakketje voor me klaar thuis, maar heb echt geen idee wat er in zit. Zag het vorige week al aangemeld staan in de PostNL app, de afzender is de Consumentenbond? Snap er niks van haha!

Misschien iets gewonnen? Of zit je bij het Consumentenpanel? Dus dat je iets mag testen?

_melon

_melon

22-09-2021 om 16:32 Topicstarter

Het kwam van voedingscentrum, was in de war. Het zijn eetmaatjes om te helpen met afwegen en stickers hoelang producten houdbaar zijn in de vriezer en koeling.
Ik heb nog steeds geen idee waarom ik ze heb gekregen én in de brief die erbij zit staat ook niks erover haha!

Ideaal HOG-weer dit. Ik heb zalig gefietsten op een terrasje gezeten, en zit nu weer in de tuin in de zon. Koken zal nog wel nét gaan, maar verder doe ik NIKS

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.