Huis, tuin en keuken
PerfumedAlpaca84
24-12-2023 om 20:43
Hoeslaken
Na het wassen van een set beddengoed bleek helaas dat in de wasmachine een pen verdwaald was geraakt. Nu zitten er allemaal inktvlekken op, en is het hoeslaken zelfs wat kapot. Wellicht door het omhulsel van de pen? Geen idee. Ik zou overigens een topic op de relatiepijler kunnen starten over mijn partner en zijn onvermogen om zijn broek- en koksbuiszakken te legen voor hij ze gaat wassen, maar die strijd heb ik voorlopig opgegeven.
Maar nu zoek ik toch maar een nieuwe set beddengoed. Ik hou van katoen. Het vorige hoeslaken kwam van de Ikea, net als de hoezen. Maar ik heb eigenlijk geen zin om alleen hiervoor naar de ikea te gaan. En ik zou het beddengoed graag willen voelen (autisme en heel gevoelig voor hoe een stof voelt), dus bestel liever niet online.
Waar kopen jullie je katoenen beddengoed, en bevalt het?
mikado123
25-12-2023 om 14:32
hema hier. want iets afwijkende maat 140x210, en de Hema heeft/had betaalbare van die maat.
amarna
25-12-2023 om 20:48
Hoeslakens in 90x200 altijd bij Action. Prima kwaliteit! Of als ze geen leuke kleur hebben bij de HEMA.
Dekbedhoezen 240×200/220 altijd bij de HEMA. Voorheen bij V&D.
Ooit dekbedhoes bij IKEA gekocht. Was scheef geknipt, dus trok scheef. En zowel de breedte als de lengte waren centimeters korter dan op de verpakking stond. Waardeloos!
Rockstar
25-12-2023 om 22:58
Essenza voor de matrashoeslakens. Echt mooie kwaliteit!
Voor dekbedovertrekken ben ik fan van Pip Studio en Essenza.
Yumi
25-12-2023 om 23:03
Rockstar schreef op 25-12-2023 om 22:58:
Essenza voor de matrashoeslakens. Echt mooie kwaliteit!
Voor dekbedovertrekken ben ik fan van Pip Studio en Essenza.
Voor dekbedovertrekken heb ik ook Essenza, kleuren blijven mooi.
Loulou39
29-12-2023 om 21:11
Hoeslakens Hema en Ikea.
Dekbedhoezen van Van Dijck, Crisp, Pip en Essenza (ik hou van afwisseling), allemaal goede kwaliteit en komen elke week prima uit de 60 graden was.
RavIvaR
31-12-2023 om 13:14
Al jaren fan van Van Dijck 100% katoen. Gaan 10+ jaar mee, wassen op 60 graden, strijken niet nodig en voelen prettig. Erg fijn als je daar gevoelig voor bent.
Beterlaat2021!
01-01-2024 om 13:11
Ooit kreeg ik een goede tip van een vriendin. Koop hoeslakens altijd groter dan je matras. Dan hoef je niet zo te trekken bij het opmaken. Uiteraard zit het hoeslaken dan ook niet bijzonder strak, maar dat deert mij niet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.