Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Hoe 'tot in de puntjes' ben jij? Huis- en tuin editie.

Evaluna schreef op 19-09-2026 om 15:50:

[..]

Van geiten leer je vloeken 🤣

Dat is het gezegde en een waarheid als een koe 😅

Ik zag een leuk filmpje op youtube. Het schijnt wel uit te maken of je geiten hebt die bij mensen zijn opgevoed of niet... Wel grappig hoor, ze eten idd gretig van die lelijke struiken. 

Auditor schreef op 19-09-2026 om 13:41:

[..]

Als ik mijn huidige bank pensioneer, zou er zomaar een Chesterfield kunnen komen. En het is dat zo’n wereldbol wat groot is, maar zou ik graag willen hebben!

Heb wel een (nep) Eames Lounge Chair. Met ernaast zo’n Art Deco rokersset om rustig mijn sigaren te roken. Daar zit ook een klein rond plateautje op waar je je port op kunt zetten.

Maar mijn droomruimte is inderdaad zo’n Engelse landhuis-bibliotheek.

Dat wil ik ook! Alleen past dat niet bij mijn jaren ‘80 doorzonwoning. 

Fiorah

Fiorah

20-09-2026 om 23:27 Topicstarter

Wieder schreef op 19-09-2026 om 09:47:

[..]

Weet dat geiten werkelijk álles eten. En ontsnappen. Voortdurend. Van geiten krijg je koppijn 😆

Dit verklaart dus echt zo goed waarom ik een chaos-huis heb. Ik neem chaos-dieren om mijn tuin te fixen... en waarschijnlijk leveren ze meer chaos en werk op.

Over dieren gesproken... ik heb een muis in huis! 

Er stond een vuilniszak in de kamer waar geen etensresten in zaten maar wel dode bladeren van planten, verpakkingen, papieren etc. Ik heb gisteren een paar keer gedacht, wat hoor ik toch. Op google lees ik dat muizen rond deze tijd van het jaar hard op zoek gaan naar nestmateriaal en dat is te zien... 

Bruine muisjes kleuren wel goed bij mijn interieur, dat wel. 

Fiorah

Fiorah

21-09-2026 om 10:03 Topicstarter

😂

Ik vind ze zó schattig!

Ah, ik heb een hond, dat is heel goed tegen de muizen (niet goed voor de orde in je huis, wel weer goed voor je hart).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.