Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik heb de uitgebloeide bloeipluimen van de vlinderstruik weggeknipt. Ik ben benieuwd of hij deze winter invriest maar ik denk dat het zo zacht weer blijft en dan is die snoei alvast maar weer klaar.

Vogels nog wat bijgevoerd maar die hebben ook niet bijster veel nood aan bijvoeding.

BlueFawn schreef op 24-01-2022 om 20:47:

[..]

Het moet wel veilig zijn voor poes en pup.

Het is ook geen mos maar gewoon groen, bezemen helpt er niet tegen.

Ik bedoel niks uit een flesje. Dat komt er hier niet in. Ik bedoel zo' n schijf voor op de hogedrukreiniger.

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

24-01-2022 om 21:55

Cousin_It schreef op 24-01-2022 om 21:51:

[..]

Ik bedoel niks uit een flesje. Dat komt er hier niet in. Ik bedoel zo' n schijf voor op de hogedrukreiniger.

Oh oke, thnx! Hogedrukreiniger heb ik, nu dus alleen nog zo’n schijf erbij kopen.

Cousin_It schreef op 24-01-2022 om 21:51:

[..]

Ik bedoel niks uit een flesje. Dat komt er hier niet in. Ik bedoel zo' n schijf voor op de hogedrukreiniger.

Hahahahaha, ik dacht ook 'zal wel iets uit een flesje zijn' maar had dat al niet verwacht, vond het al een beetje vreemd . Wist niet dat dat bestond !

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

24-01-2022 om 22:26

BlueFawn schreef op 24-01-2022 om 17:33:

Weet iemand hier hoe je groene klinkers weer naar hun oorspronkelijke kleur krijgt?

Als de zon weer iets meer gaat schijnen en er wat droge dagen achter elkaar zijn, dan kun je dit gebruiken. Bestrating natmaken met drukspuit met dit (verdunde) spul en het trekt vanzelf weg. Zodra er een zonnetje op staat gaat het als een razende.

https://bodemshop.nl/shop/naturalclean-atmos/natural-clean-atmos/

Aaaanne schreef op 24-01-2022 om 21:59:

[..]

Hahahahaha, ik dacht ook 'zal wel iets uit een flesje zijn' maar had dat al niet verwacht, vond het al een beetje vreemd . Wist niet dat dat bestond !

Tickel schreef op 24-01-2022 om 22:26:

[..]

Als de zon weer iets meer gaat schijnen en er wat droge dagen achter elkaar zijn, dan kun je dit gebruiken. Bestrating natmaken met drukspuit met dit (verdunde) spul en het trekt vanzelf weg. Zodra er een zonnetje op staat gaat het als een razende.

https://bodemshop.nl/shop/naturalclean-atmos/natural-clean-atmos/

Wat goed Tickel! Inmiddels is er dus ecologisch verantwoorde aanslagverwijderaar 


PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

24-01-2022 om 22:46

Mn pa zn vriendin zei dat ik daar gewoon azijn op moest gieten maar volgens mij is azijn ook niet heel gezond

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

24-01-2022 om 22:53

oh dat klinkt niet best. 

Ik heb de 1e 3 sneeuwklokjes in mijn tuin gezien 

20220126-122321.jpg

De sneeuwklokjes beginnen te bloeien. Heerlijk als je weinig tegels in je tuin hebt dan hoef je je ook niet druk te maken over het schoonmaken.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

27-01-2022 om 18:27

Wat een mooi bosje sneeuwklokjes. Ik heb er hier een drietal gezien, beetje zielig.
Van plan om dit weekend wat in de tuin te werken, dor materiaal weghalen etc. , zouden jullie het aandurven om nu nog druif te snoeien of wacht ik best tot de volgende winter?

Geen probleem kan nog is de goede tijd de druif staat stil. Als hij begint te bloeden (vocht verliest) dan moet je niet meer snoeien.

vorige week 2 potjes met witte krokussen gekocht 
Maar volgens mij gaat het geen wit worden.
Ik zie allemaal gele puntjes 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.