Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-07-2021 om 22:35

Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-02-2022 om 09:38

Tuinfluiter schreef op 17-02-2022 om 09:21:

[..]

Wat leuk dat jouw initiatief zo'n succes is. In mijn woonplaats staan nu heel veel crocussen te bloeien in het openbaar groen.

Ik word daar altijd vrolijk van.

ja, wordt ik ook blij van. Jammer van de hondenbezitters die hun honden daar nog steeds laten schijten en niet opruimen

Op wandeling in het park zag ik al een rhododendron bloem .

ro1.jpg

ro2.jpg

Okee....ga ik dit vragen? Ja, ik ga het vragen want ik wil het gewoon graag weten.
Met het risico een flater te slaan omdat ze misschien gewoon met een andere nick hier zitten.
Dwalen CC en Tuingravin van Viva hier ook ergens tussen het groen rond?
('zat nog niet zo lang op Viva toen de stekker er uit zou gaan en heb toen een poos niet gepost en ik weet dat CC niet wilde verhuizen). Ik ben benieuwd of ze nog strategische wijzigingen in hún naaktslakkenoffensensief hebben aangebracht

Cousin toevallig vroeg ik me van de week af hoe het met ze gaat. Zo ver ik weet zijn ze niet hier. GLF ook niet denk ik? Ik mis nog wat mensen maar kan niet op alle namen komen, soms heb ik alleen een vaag idee van een ava in mijn hoofd. 

GLF zit nog op Viva en heeft daar vorige week iets in het TTTT gepost. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

18-02-2022 om 07:42

Cousin_It schreef op 17-02-2022 om 16:13:

Okee....ga ik dit vragen? Ja, ik ga het vragen want ik wil het gewoon graag weten.
Met het risico een flater te slaan omdat ze misschien gewoon met een andere nick hier zitten.
('zat nog niet zo lang op Viva toen de stekker er uit zou gaan en heb toen een poos niet gepost en ik weet dat CC niet wilde verhuizen). Ik ben benieuwd of ze nog strategische wijzigingen in hún naaktslakkenoffensensief hebben aangebracht

Ze hebben hier rond de start van dit forum wel een paar keer gepost, maar daarna niet meer.

Aaaanne schreef op 18-02-2022 om 00:12:

Cousin toevallig vroeg ik me van de week af hoe het met ze gaat. Zo ver ik weet zijn ze niet hier. GLF ook niet denk ik? Ik mis nog wat mensen maar kan niet op alle namen komen, soms heb ik alleen een vaag idee van een ava in mijn hoofd.

En Meerkat komt van Viva toch, had eerste een andere nick en heel vroeger ook Meerkat. Bij gelegenheid ga ik toch maar eens teruglezen op beide plekken want ik ben de draad kwijt geraakt. 

Mijn overburen krijgen een nieuwe tuin, oude stenen eruit, gras eruit, heg eruit. Er staat nu een nieuwe groene heg, er komt een nieuw bestraat terras en een pad langs terras naar achter het huis. Daar omheen gras en planten. Dus staan er nu pallets stenen in de groenstrook voor terras en pad. Krijgen ze deze brief:

07136557-46-D2-44-C0-A308-88-AB8-EF00801.jpg

943-D50-FC-E6-E6-401-B-A40-E-D77-ECC776-E34.jpg

Bijzonder…

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

19-02-2022 om 23:38

Netherfield schreef op 19-02-2022 om 19:09:

Mijn overburen krijgen een nieuwe tuin, oude stenen eruit, gras eruit, heg eruit. Er staat nu een nieuwe groene heg, er komt een nieuw bestraat terras en een pad langs terras naar achter het huis. Daar omheen gras en planten. Dus staan er nu pallets stenen in de groenstrook voor terras en pad. Krijgen ze deze brief:

07136557-46-D2-44-C0-A308-88-AB8-EF00801.jpg

943-D50-FC-E6-E6-401-B-A40-E-D77-ECC776-E34.jpg

Bijzonder…

Ik zou die boomwachters bellen en vragen A- waar ze zich mee bemoeien, B- waarom ze niet even aangebeld hebben om te vragen naar de tuinplannen ipv gluiperig briefjes in de bus gooien.

Ik begrijp heus waar ze voor staan, maar dit is gelijk zo veroordelend.

Het is toch een vrij feitelijke brief? In dit geval alleen misplaatst omdat deze mensen niet de hele tuin gaan dichtgooien met tegels.

Tuinfluiter schreef op 17-02-2022 om 09:29:

20220217-091801.jpg

In mijn achtertuin bloeien de narcissen mijn favoriete gele bloem😁.
Er lopen ook al veel planten uit het tuin seizoen begint weer.

Ja, zo ziet het er bij mij nu ook uit. 

Cousin_It schreef op 17-02-2022 om 16:13:

Volgens mij was tuingravin afgelopen jaar ook op viva al niet meer heel actief. Zij had het toen erg druk met haar opleiding. Volgens mij wilde CC eigenlijk niet overstappen naar viafora. Ik heb haar afgelopen najaar nog gemaild, maar daar ook nooit meer een reactie op gehad. Helaas.....

Jammer dat we wat mensen missen die niet zijn overgekomen vanaf Viva. De zojuist genoemde forummers hadden altijd waardevolle bijdragen. En: “hoe meer zielen, hoe meer vreugd”!

duet schreef op 21-02-2022 om 12:23:

[..]

Volgens mij was tuingravin afgelopen jaar ook op viva al niet meer heel actief. Zij had het toen erg druk met haar opleiding. Volgens mij wilde CC eigenlijk niet overstappen naar viafora. Ik heb haar afgelopen najaar nog gemaild, maar daar ook nooit meer een reactie op gehad. Helaas.....

Klopt van Tuingravin,. Oh jammer dat CC miet gereageerd heeft Duet. Hoop dat het goed gaat met de dames.

Buiten waardevolle bijdrages brachten ze ook een goeie dosis humor mee.

duet schreef op 21-02-2022 om 12:23:

[..]

Klopt van Tuingravin,. Oh jammer dat CC niet gereageerd heeft, Duet. ' Hoop dat het goed gaat met de dames.

Buiten waardevolle bijdrages brachten ze ook een goeie dosis humor mee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.