Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het Grote Algemene to-do-list Topic!

Naar aanleiding van het "Ik heb het eindelijk gedaan" topic, een "Ik ga het eindelijk doen vandaag" topic! Maak een lijstje van allerhande huishoudelijke of andere dingen die je vandaag gedaan wil hebben en meld, als je daar zin in hebt, in de loop van de dag of het gelukt is 


Wieder

Wieder

26-09-2021 om 14:04 Topicstarter

Mijn lijstje voor vandaag:

- dit topic openen (check)
- de kattenbakken leeghalen en schoonmaken 
- de vuilniszak daarvan gelijk naar de container brengen in plaats van naast de kliko zetten tot iemand anders het doet   
- boodschappen doen

Ik vind het wel genoeg voor vandaag, ik ga voor een succeservaring 

Het is de laatste dag van de vakantie,  dus voor vandaag is mijn lijstje zo leeg mogelijk: 

* de was opvouwen

Verder doe ik niks 

Wieder

Wieder

26-09-2021 om 14:19 Topicstarter

Liara schreef op 26-09-2021 om 14:14:

Het is de laatste dag van de vakantie, dus voor vandaag is mijn lijstje zo leeg mogelijk:

* de was opvouwen

Verder doe ik niks

Hahaha, gaat vast lukken! Ik ben ondertussen nog steeds niks aan het doen, dus ikgeef mezelf even een schop!

Vandaag: mijn gordijnrails ophangen en mijn nieuwe gordijnen bevestigen. Ten minste bij 1 raam. Het andere raam volgend weekend misschien.

En als alles voorspoedig gaat nog 1 uurtje pakken om de winterkleding van zolder te halen en vast beginnen met zomerkleding/winterkleding te wisselen. Ik ben 10 kilo afgevallen, dus ben benieuwd wat nog goed zit en wat niet meer.

Ik heb tot nu toe 1 heeeeeeeele vreselijke luie dag gehad (zit nu in pyjama op de bank te surfen). Dat is me gegund in mijn drukke week, maar NU moet ik mijn voornemen gaan waarmaken haha. Ciao

Was van heel de week gedaan dit weekend en nu moet ik het deze middag nog allemaal vouwen en strijken. * stroopt mouwen op*....

Herfstappeltaart schreef op 26-09-2021 om 14:28:

Was van heel de week gedaan dit weekend en nu moet ik het deze middag nog allemaal vouwen en strijken. * stroopt mouwen op*....

Ik strijk niks  zou wel moeten bij 2 jurkjes en 1 blouse maar helaas haha. 

Ik ga zo meteen 1-2 uur wandelen. En ja, dat is een 'moeten' voor mij. Hoewel ik er straks wel van ga genieten hoor.
Verder is er geen 'moeten' meer vandaag.

Wat ik nog ga/wil doen vandaag
-wat spullen opruimen bij mijn ex 
- overnachtingsplek reserveren voor wandeling binnekort
-auto opruimen
-cake bakken met een vriendin (gelukkig geen moetje)

Wieder

Wieder

26-09-2021 om 15:24 Topicstarter

Ik ben klaar, in ongeveer drie kwartier, dus het was eigenlijk een lijstje van niks. Maar ook gerust iets dat ik anders tot morgen te laten liggen. 

Strijken doe ik ook niet, op een incidentele blouse na. Beetje netjes vouwen en ik vind het wel prima. 

2 uur lopen Courage, best pittig! Veel plezier, het is er mooi weer voor!

Heerlijk Diyer, zo'n lui dagje! Dat zet ik voor volgende week op mij  lijstje  .

Trail, twee leuke en twee minder leuke dingen op je lijst. Cake is altijd goed!

Zo ik heb het voor elkaar. Alles ligt in de kast. Heerlijk.

Courage schreef op 26-09-2021 om 14:56:

Ik ga zo meteen 1-2 uur wandelen. En ja, dat is een 'moeten' voor mij. Hoewel ik er straks wel van ga genieten hoor.
Verder is er geen 'moeten' meer vandaag.

Ja, dit, maar dan iets korter

Ik heb al de was gedaan, het huis gezogen en boodschappen gedaan. Nu 'moet' ik nog even fietsen / wandelen aangezien het zulk lekker weer is en ik nog lang niet aan m'n stappen zit. En dat is ook mijn laatste 'moeten' voor vandaag.

Alles wat ik nodig vind heb ik gedaan. Zoals altijd. Doe ik iets niet dan vind ik het niet nodig genoeg.

Courage schreef op 26-09-2021 om 14:56:

Ik ga zo meteen 1-2 uur wandelen. En ja, dat is een 'moeten' voor mij. Hoewel ik er straks wel van ga genieten hoor.
Verder is er geen 'moeten' meer vandaag.

Gedaan! Okay, krap een uur, maar ik liep (een stuk) sneller dan ik dacht. Dus ik keur 'm goed.

Taartjes schreef op 26-09-2021 om 15:46:

[..]

Ja, dit, maar dan iets korter

Ik heb al de was gedaan, het huis gezogen en boodschappen gedaan. Nu 'moet' ik nog even fietsen / wandelen aangezien het zulk lekker weer is en ik nog lang niet aan m'n stappen zit. En dat is ook mijn laatste 'moeten' voor vandaag.

Ja, echt prachtig weer nog.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.