Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het digitale Hondenveldje 🐶

Alvast een topic voor de (on)trouwe viervoeter en hun baasjes! 


Onze eerste Lab werd 12,5 jaar... Onze Bernardiner werd bijna 14 jaar....Helaas kan je er niets van zeggen...De oudste hond hier in de buurt is een flatcoatet , en die word in September 17....

Lemoos

Lemoos

10-07-2021 om 20:36 Topicstarter

Wel fijn dat er weer hoop is Veensteker. Ik blijf duimen.

En ja, ik kan mij levendig indenken dat de hond voelt als jouw hond. Had mijn paatje zaliger ook met oude bes. Dat was zijn kleinkindhond. Van ma t/m vr was oude bes er van 08.00 tot 17.00. Het was de enige hond die pa kon meenemen op de fiets (onder zijn arm 😄). En oude bes was niet wagenziek dus die ging echt overal mee naartoe. Pa had zelfs zijn golfcaddy laten aanpassen zodat oude bes erop mee kon liften in een mandje. 

Aha, dit hondenveldje heb ik nu ook gevonden. Malimaatje en ik zijn ook aanwezig hier.

Papa witje heeft laten zien dat hij heus geen bank nodig heeft om over het hek heen te komen 

Man en ik waren in de tuin en ineens stond hond achter ons.

Gewoon over het hek heen, want het is niet leuk dat wij wel dieper de tuin in gaan en dat hij achter het hek bij huis moet blijven.

Voor de nieuwelingen in dit topic, we wonen nog niet heel lang in dit huis en hebben nog geen hek om de hele tuin

@Veensteker, wat blijft het spannend.  Ik blijf duimen voor jullie.

🐕️

Veensteker, ik hoop dat alles goed komt. 

Ik ben nieuw hier op het veldje.  Ik heb een pup van bijna 6 maanden. Hij is een kruising tussen labrador en berner sennen.  Alleen de laatste week vertikt hij het om het laatste stukje naar huis te lopen. Hij gaat erbij liggen en is bijna niet meer in beweging te krijgen.

Lemoos

Lemoos

11-07-2021 om 13:59 Topicstarter

Eekhoorntjesbrood schreef op 11-07-2021 om 13:07:

Veensteker, ik hoop dat alles goed komt.

Ik ben nieuw hier op het veldje. Ik heb een pup van bijna 6 maanden. Hij is een kruising tussen labrador en berner sennen. Alleen de laatste week vertikt hij het om het laatste stukje naar huis te lopen. Hij gaat erbij liggen en is bijna niet meer in beweging te krijgen.

de Berner sennen side is strong  . Is het omdat hij moe is of uit koppigheid (de 'ik wil nog niet naar huis ik zie nog overal honden')?

Hij is weer thuis! Met een hele batterij medicijnen en een hele fikse rekening (denk aan een auto) maar wat heerlijk dat hij weer thuis is. Het zal wel even duren voordat hij de oude is maar hij heeft het gered.

Lemoos

Lemoos

11-07-2021 om 14:37 Topicstarter

Wat fijn Veensteker! 

Wat een goed nieuws!! 

Fijn om te lezen dat je hond weer thuis is.

Voor je maatje heb je veel over.

Hij is idd koppige net zijn baasje 🤣

Ik ben ook nieuw hier.

Veensteker, wat fijn dat de hond weer thuis is! En het doet me beseffen hoeveel geluk wij hebben gehad. Mijn oudste hond (nu ruim 13) kan echt niet tegen normale pijnstillers namelijk, maar heeft er gelukkig nooit een darmperforatie door gehad.

Verder hebben we naast onze Griekse van 13 ook nog een stabij van bijna 5. Die woont nu 3 jaar bij ons.

Gevonden, tvp-tje

Lemoos

Lemoos

11-07-2021 om 21:57 Topicstarter

Fijn Bumbly

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.