Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het digitale Hondenveldje 🐶

Alvast een topic voor de (on)trouwe viervoeter en hun baasjes! 


Leuk! Ik ben ook hier weer present!

Mijn  en ik ook (verkapte tvp  )

Onze hond heeft een twitteraccount hij heet daar Maylowbc voor wie het leuk vindt... (mag nog geen linkjes plakken hier)

Leuk, wij hebben om het weekend een logeerhond. Doordeweeks laat ik haar ook wel eens uit als het baasje een lange dag werkt. Ze is nu weer vier dagen hier en was teleurgesteld dat ik de enige thuis ben. Mijn drie huisgenoten zijn buitenshuis aan het werk, ik werk thuis. 🐕️

Ik doe ook graag weer mee; heb alleen een andere Nick, ik was herkend.....

Hier onweert het behoorlijk, en ben net met oude lab, en puber thuis gekomen, van een ronde door het bos....zeiknat, dus even ontspannen met een thee, op een nieuw forum!

Tvp! 

Ik ben ook aanwezig met mijn trio ongeregeld 

Onze lab heeft een darmperforatie en enorm veel vocht in de buikholte. Er zat een gaatje in de darm. Hij is al geopereerd maar vannacht ging het opeens slechter. Nu is hij in een ander dierenziekenhuis en gaan ze hem indien mogelijk nog een keer opereren omdat er weer vocht/vuil in zijn buik zit. Kleine kans dat hij het red, zo verdrietig....

Veensteker schreef op 08-07-2021 om 16:00:

Onze lab heeft een darmperforatie en enorm veel vocht in de buikholte. Er zat een gaatje in de darm. Hij is al geopereerd maar vannacht ging het opeens slechter. Nu is hij in een ander dierenziekenhuis en gaan ze hem indien mogelijk nog een keer opereren omdat er weer vocht/vuil in zijn buik zit. Kleine kans dat hij het red, zo verdrietig....

och nee wat ellendig.. ik hoop dat t meevalt en de operatie heel succesvol is. sterkte, dat afwachten is vreselijk 

Veensteker schreef op 08-07-2021 om 16:00:

Onze lab heeft een darmperforatie en enorm veel vocht in de buikholte. Er zat een gaatje in de darm. Hij is al geopereerd maar vannacht ging het opeens slechter. Nu is hij in een ander dierenziekenhuis en gaan ze hem indien mogelijk nog een keer opereren omdat er weer vocht/vuil in zijn buik zit. Kleine kans dat hij het red, zo verdrietig....

Sterkte! 

Oh Veensteker wat verdrietig...
Hopelijk lukt de tweede operatie toch.
Heel veel sterkte!! 

Veensteker schreef op 08-07-2021 om 16:00:

Onze lab heeft een darmperforatie en enorm veel vocht in de buikholte. Er zat een gaatje in de darm. Hij is al geopereerd maar vannacht ging het opeens slechter. Nu is hij in een ander dierenziekenhuis en gaan ze hem indien mogelijk nog een keer opereren omdat er weer vocht/vuil in zijn buik zit. Kleine kans dat hij het red, zo verdrietig....

Wat zielig! Zo'n darmperforatie is echt wel ernstig ja 😢

Ik ben ook weer van de partij!

Hè bah veensteker, dat is echt heel naar. Sterkte!

Lemoos

Lemoos

08-07-2021 om 21:43 Topicstarter

Jeetje Veensteker! Ik duim voor een goede afloop

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.