Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Heb jij nog goede bespaar- en/of bezuinig tips ?


Dorestad schreef op 01-07-2022 om 19:56:

[..]

Maar, en smaak is natuurlijk subjectief, is hetook veel lekkerder dan supermarktbier?

Hij maakt vooral speciaalbier en IPA's. Het is vaak wat bitterder of zuurder. 

KillerQueen schreef op 01-07-2022 om 21:08:

[..]

Hij maakt vooral speciaalbier en IPA's. Het is vaak wat bitterder of zuurder.

Aha,  ik heb me even laten inlichten door kind wat IPA is.  

Wij wonen in een oud jaren 60 tochtig huurhuis ( worden gesloopt, pas als de vervangende woningen op zijn geleverd zomer 2023 ) , om toch een hele hoge energie ( gas ) rekening te voorkomen deze winter hebben we ons elk 2 ski/sneeuw overalls besteld via etsy totale uitgave 180 euro, maar met de huidige stijgende gas prijzen zo terug verdiend deze winter, de kachel kan op 15 graden blijven, maar wij hebben het zelf lekker warm

wild-flower

wild-flower

09-11-2022 om 09:27 Topicstarter

Lees net dat de eieren superduur gaan worden ( zijn ze al in de supermarkt trouwens ) door de oorlog en de vogelgriep .

Hier in nabij dorp is een hobbyboer die een stalletje heeft waar hij  1,75 voor 10 eieren vraagt ( was eerst 1,50 ) . Ik vind dat nog meevallen .

https://www.nu.nl/economie/6234698/eitje-wordt-peperduur-door-oorlog-en-vogelgriep.html#nujij

Tot nu toe kosten eieren bij de Aldi ongeveer de helft dan bij de Jumbo, dus haal ik ze daar. Geen idee of dat zo blijft. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.