Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

K79

K79

13-08-2021 om 19:33

Gouden ananas

Hey! 

Misschien kan iemand helpen? 
Ik ben op zoek naar een ananas een gouden om precies te zijn.
Ik heb hem als decoratie gezien in een hotel van vd Valk (Sassenheim) en in brasserie Ome Jan in Oisterwijk. Het is een joekel wel zeker meer dan 40cm. 
Ik kan hem helaas in het echt niet vinden 😢 ik heb een kleinere variant gevonden.

https://www.bol.com/nl/p/ananas-decoratie-goud-beeld-20cm/9200000131863870?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Maar ik ben dus echt op zoek naar een grotere variant. 
Navraag bij de brasserie leverde niets op, ze gaven aan dat de decoratie daar door een groothandel/ontwerper gedaan was maar de naam niet meer van wisten.


Misschien dat zulke grote alleen aan middenstand/horeca geleverd worden?
Ik zag er één bij Fonq maar die was ook kleiner.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

13-08-2021 om 19:41

Ik weet dat het geen 40 cm. is maar Pols Potten heeft een ananas van 32 cm. hoogte.

Gewoon even een mailtje sturen naar vd Valk?

K79

K79

13-08-2021 om 20:56 Topicstarter

thanx voor het zoeken. Helaas niet die ik wil.. 
@ herfstappeltaart ik denk het ook. 
Ik dacht ik probeer het hier eens wie weet dat iemand het leest die de ananas XL weet te vinden 🤗

K79 schreef op 13-08-2021 om 22:13:

ik had zelf deze gevonden. En qua uiterlijk is deze helemaal prima alleen de grote niet

https://shop.vtwonen.nl/product/pols-potten-pineapple-decoratie/162867/?channel_code=544&s2m_product_id=170374&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=organic_shopping&utm_content=170374&gclid=CjwKCAjwsNiIBhBdEiwAJK4khspKdg10SWrQh3HjCGUv4N6ckaNaMP3TW44AttYpNAJCTr2zRzOzYxoCDwoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Maar die is toch niet zó heel anders dan die van 69 cm die ik postte? Misschien helpt het nog als je dan wat specifieker bent over kleurtint of de hoeveelheid glans of zo?

K79

K79

14-08-2021 om 22:02 Topicstarter

Ginevra schreef op 14-08-2021 om 21:09:

[..]

Maar die is toch niet zó heel anders dan die van 69 cm die ik postte? Misschien helpt het nog als je dan wat specifieker bent over kleurtint of de hoeveelheid glans of zo?

Goudkleurig liefst naar het matte toe. En een vollere vorm ananas 😄 

Het is ook geen moet, het zou wel super leuk zijn om het te vinden!

Ik heb zo een decoratieve ananas! Gekocht bij IKEA, wel al een aantal jaren terug dus weet niet of ze het nog verkopen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.