Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

🐣💜Fijne Paasdagen 💜🐣

Wat voor plannen heb je vandaag en morgen? 

Poison

Poison

05-04-2026 om 08:00 Topicstarter

To trapt af:
Vandaag paasbrunch met gezin thuis, daarna naar schoonouders. Kinderen eitjes zoeken en daarna lekker eten met zijn allen:
Aspergecocktail
Venkelsoep met garnalen
Duo van steak (limousin en hereford), vegarollade met aardappelgarnituur en verschillende groenten
Creme brulee

Morgen nog eens lekkere brunch met gezin
Misschien paasbraderie
Avond pizzaretten? Zoon gaat naar film met vrienden

Niet veel anders dan een andere zondag als mijn koor in de kerk zingt. Kerkgang, wandeling, spelletje? Gezin is al eerder langsgeweest.

Ik hoop even te gaan wandelen vandaag. Gewoon ontbijten, misschien nog even langs schoonouders want die hebben een nieuwe keuken. En ik moet nog langs de supermarkt, want ik heb geen avondeten in huis 🤣 totaal vergeten haha!! Had wel wat broodjes voor het ontbijt/brunch, maar helemaal niet over het avondeten nagedacht.
Morgen gaan we naar mijn ouders. Die hebben na 5 maanden geleden te zijn verhuisd eindelijk hun nieuwe meubels binnen! Eettafel met stoelen, grote kast, salontafel, tv-kast enz. Ze hebben dus eindelijk het huis echt kunnen inrichten en we gaan er morgen heen om te kijken. Blijven meteen eten en broer komt ook met gezin. Allemaal samen dus, kijk er naar uit! 🥰

fijne paasdagen allemaal!

Vandaag geen plannen, beetje in huis rommelen, en wil vanmiddag wel even gaan wandelen of fietsen.

Morgen ga ik naar de bios, en daarna met een vriendin tapas eten.

Familie hier voor de brunch. Ben dus al druk geweest. Nu eerst even ontbijten en dan weer door! 

We hebben bewust niets afgesproken….Doen een beetje rommelen in en om huis…Man kookt. En kinderen zijn bij hun Partners….

Vrolijk Pasen

Ik heb dit jaar niets speciaals staan met pasen.
Als het weer goed genoeg is ga ik vanmiddag een rondje golfen en anders een bordspel spelen.
Op zondag kook ik altijd iets lekkers vandaag vooraf zalm pakketjes gevolgd door kalfsribeye met champignons, krielaardappeltjes uit de oven en gegrilde groentes. Een toetjes doe ik alleen als ik eters heb.

Morgen in de ochtend ga ik mijn kledingkast opruimen en 's- middags ga ik wandelen.
Maandag is onze vaste vega dag ik maak een thaise curry met veel groenten en, het is tenslotte pasen, eieren.

Wij zijn in Duitsland bij Enschede in een hotelletje,nog hier wat rondkijken aan bezienswaardigheden en  daarna hond ophalen bij zoon en dan op weg naar Brabant.  Halverwege even wandeling en koffie of lunch. Het  ligt eraan hoe vol ik nog zit en dan stop bij dochter en daar koffie. Vanavond eten we gewoon broodje.
Morgen naar moeder en schoonmoeder en savonds moet ik nog bedenken wat we eten. Het is braderie dus wie weet haal ik daar wat.

Ik zit dit weekend prinsesheerlijk in m'n eentje in een vakantiehuisje-met-tuin in het midden van nergens. 
De plannen: lezen, lezen en nog meer lezen. En voor de beweging nog een rondje wandelen door de velden vanmiddag. 
Geen gedoe met paasbrunch, paasdiner of weet-ik-wat. 

Fijne paasdagen allemaal! Wij gaan lekker met gezin gourmetten en we laten de kinderen paaseitjes zoeken. Morgen gaan we samen op pad.

Fijne paasdagen 

Hier vanmorgen een iets uitgebreider ontbijt met lekkere broodjes en een ei.
Na de lunch met de honden naar het bos te wandelen.
En verder wat was weg werken.

Morgen ook geen plannen.
We zien wel of er iets te doen is hier in de buurt en kunnen dan nog beslissen of we gaan.

Eten vandaag: verschillende soorten aardappels met rollade, stoofperen en sla 
Morgen: broodjes met verschillende warme en koude hapjes

Mijn plan is om geen plan te hebben. Ik maak iets te eten met eieren erdoor maar dat gebeurt wel vaker. Manlief en ik zijn gezellig samen vrij. Hij slaapt uit, dus waarschijnlijk ga ik zometeen een creatieve uitspatting doen. Een kleine, uit ‘wreck this journal’ of het inkleuren van mijn kwastenetui. Of de grote ramen voorzien van een kalkverf schildering zodat de baby vogels er niet tegenaan vliegen. Maar die vliegen voorlopig niet uit. Het wordt iets met verf.

Schommelstoel schreef op 05-04-2026 om 09:24:

Ik zit dit weekend prinsesheerlijk in m'n eentje in een vakantiehuisje-met-tuin in het midden van nergens.
De plannen: lezen, lezen en nog meer lezen. En voor de beweging nog een rondje wandelen door de velden vanmiddag.

Heerlijk! Veel plezier.  ☘️ 

Wij staan op de camping.
Begonnen de dag met een ontbijt (brunch broodjes en gekookte eitjes). Moeten vandaag nog wel boodschappen doen want we gaan vanavond gourmetten. Ergens vandaag gaan we ook nog naar het zwembad. En vanmiddag komt de paashaas en gaan we eieren zoeken.

Morgen zullen we vast ook een ontbijt met eieren hebben. Denk dat we morgen ook nog wel naar het zwembad gaan en optijd weer naar huis.

Schommelstoel schreef op 05-04-2026 om 09:24:

Oh heerlijk!! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.