Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Fijn logeerbed oid

Hoi! Wat is een fijne en ruimtebesparend logeerbed/optie?

Luchtbed vind ik niet fijn liggen, wel erg goed qua ruimte. 
Is zo'n opvouwbare bed wat?
Een matras op de grond?

Hebben jullie tips of ideeën?

self inflatables slapen heerlijk. Als je 'm onder een bed kwijt kan dan is het een prima logeerbed. Er zijn hele smalle, dunne, voor als je naar de Himalaya gaat. Maar ook brede, dikke. Slaapt totaal anders dan luchtbed, dus is zeker niet hetzelfde!

gr Angela

Reflectione

Reflectione

21-09-2021 om 21:35 Topicstarter

Angela1967 schreef op 21-09-2021 om 21:21:

self inflatables slapen heerlijk. Als je 'm onder een bed kwijt kan dan is het een prima logeerbed. Er zijn hele smalle, dunne, voor als je naar de Himalaya gaat. Maar ook brede, dikke. Slaapt totaal anders dan luchtbed, dus is zeker niet hetzelfde!

gr Angela

Interessant.. maakt het merk daarvoor nog uit? Hij hoeft niet naar de Himalaya, is echt voor logees

Reflectione

Reflectione

21-09-2021 om 21:35 Topicstarter

MindlessCamel53

MindlessCamel53

21-09-2021 om 21:43

wij hebben ook zo'n opklapbed als Jordgubbe, maar dan merkloos. Volgens mij is dat korter dan een regulier bed (wij zijn allemaal kort, dus geen last van). 

Zo'n bed is wel laag bij de grond.  Dat is minder fijn voor oudere mensen. Als bijv mijn moeder komt logeren, slaapt zij in bed van dochter en dochter op dat logeerbed. 

Is in ieder geval fijner dan matras op de grond.  

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

22-09-2021 om 06:44

Reflectione schreef op 21-09-2021 om 21:35:

[..]

Ligt deze fijn? Ook voor volwassenen?

Ik heb zoiets gehad. Is vrij kort voor volwassenen, 185 cm 

Heb je plek voor een slaapbank? De Ikea PS is 160 breed en 200 cm lang en trek je uit naar voren. Heeft een lattenbodem. Op MP staan ze ook wel. 

Chiquita schreef op 21-09-2021 om 21:21:

Half jaar geleden gekocht voor kleinzoon, die elke week bij ons slaapt:

https://www.otto.nl/p/915065193/verticaal-opklapbed-sognum-incl-matras/#?itemId=915066753&c=wonen-slaapkamer-bedden-boxsprings-bedden

Zoiets hebben wij ook inderdaad. Hele mooie ruimte besparende optie en ligt goed!

Ik heb een onderschuifcombinatie van Auping, dus kwalitatief goed. Maar dat is dus een echt volwaardig bed dat er permanent staat, met een 2e bed eronder dat ernaast gezet kan worden. Dat is meer voor volwassenen/ouderen die je een goede slaapplaats wil geven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.