Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

30-11-2021 om 14:47

Dressoir/tv-meubel

Ik wil een nieuw dressoir, maar zie niets wat ik echt mooi vind. Ik wéét niet eens wat ik mooi vind.  

Eisen: 

  • dicht (deurtjes of lades) zodat je de zooi erin niet ziet
  • de tv komt erop, dus niet al te hoog (80-100cm?). Een tv-meubel vind ik te laag, dan staat of zit er al snel iets in beeld.
  • Max 1.20 breed
  • Liever geen 13-in-een-dozijn
  • Budget max €700

We hebben donkere parketvloer (afzelia, roodbruin), witte muren, een ratjetoe aan meubels (erfstukken, kringloop, maar ook een ikea-bank en -boekenkast). Veel natuurtinten, bruin/beige/wit aangevuld met (olijf)groene accessoires.

Wie wil meedenken en -zoeken?


EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

30-11-2021 om 16:06

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

30-11-2021 om 16:22

Waar hou je van en waarvan absoluut niet

Ik kon een tijd geleden ook niets vinden. Niet mijn smaak, te duur enz. Ik wist niet zo goed wat ik wou tot ik realiseerde dat ik gewoon niet van dat soort kasten hou.
Ik heb een oude lage metalen kast gekocht, een soort locker/dossierkast maar dan dus laag. Heeft jaren de tv op gestaan. 

Fenyw schreef op 30-11-2021 om 18:54:

Ik kon een tijd geleden ook niets vinden. Niet mijn smaak, te duur enz. Ik wist niet zo goed wat ik wou tot ik realiseerde dat ik gewoon niet van dat soort kasten hou.
Ik heb een oude lage metalen kast gekocht, een soort locker/dossierkast maar dan dus laag. Heeft jaren de tv op gestaan.

Dat kan ook nog. Geld investeren in een hele platte tv en die aan de muur hangen. Geen kast nodig. 

Deens design vind ik heel mooi. 

thumbnail_IMG_9464-1-600x600.jpg


Wat een geweldige kasten zie ik hier voorbijkomen, vooral die van Killerqueen en Wollstone! Ik ben TO niet, maar ik wil spontaan een nieuw tv-meubel 

Ik zag laatst iemand die een nostalgische schoolgymbankje als tv meubel in d'r woonkamer had. Zag er strak uit. Maar opbergruimte heb je daar natuurlijk niet in. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

30-11-2021 om 20:23

80-100 cm is best wel hoog. De gemiddelde eettafel is rond de 76 cm hoog.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

01-12-2021 om 08:46

Tickel schreef op 30-11-2021 om 20:23:

80-100 cm is best wel hoog. De gemiddelde eettafel is rond de 76 cm hoog.

Je hebt helemaal gelijk - de huidige kast is 75 cm.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.