Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Diamondpainting

voor mijn kind wil ik een set kopen. Er staat me iets van bij dat veel van dat spul gewoon van aliexpress komt.
Bij welke webshop kan ik wel een beetje fatsoenlijke kwaliteit verwachten? Ik wil er best wat voor betalen (ik zie bijvoorbeeld €40 voor een plaat van 40x40) maar niet als het rommel is. 
wat zijn jullie ervaringen?

Dat er helemaal niets mis is met paintings van aliexpress. Het is precies dezelfde kwaliteit als een dure Nederlandse webshop (die koopt ze namelijk ook  in China)

Granny71 schreef op 10-11-2021 om 10:06:

Dat er helemaal niets mis is met paintings van aliexpress. Het is precies dezelfde kwaliteit als een dure Nederlandse webshop (die koopt ze namelijk ook in China)

Mee eens!

Aliexpress is gewoon goed, hoor.  Heb er daar zeker al 10 gekocht. Wat voor een afbeelding zoek je?

PriceyRook54

PriceyRook54

10-11-2021 om 10:15

Ik heb er een paar op Amazon gekocht voor mijn dochter, het voordeel tov Ali is dat het wat sneller bezorgt (mocht dit voor Sinterklaas zijn).

Ainne schreef op 10-11-2021 om 10:15:

Ik heb er een paar op Amazon gekocht voor mijn dochter, het voordeel tov Ali is dat het wat sneller bezorgt (mocht dit voor Sinterklaas zijn).

Ik had mijn laatste diamond painting binnen een week, tegenwoordig heeft Ali ook 10 dagen levering! Alhoewel ik het wel met je eens ben als het voor Sinterklaas is, dan zou ik kijken naar een Nederlandse winkel of Amazon.

Wattenbolleke

Wattenbolleke

10-11-2021 om 10:17 Topicstarter

ah top! Dus ik kan ook gewoon een set bij de action lopen?

Tenminste, ik neem dan aan dat die kwaliteit ook vergelijkbaar is

Wattenbolleke

Wattenbolleke

10-11-2021 om 10:19 Topicstarter

Granny71 schreef op 10-11-2021 om 10:06:

Dat er helemaal niets mis is met paintings van aliexpress. Het is precies dezelfde kwaliteit als een dure Nederlandse webshop (die koopt ze namelijk ook in China)

Maar daarom wil ik er dus niet teveel voor betalen. Alleen voor alie heb ik geen tijd (Sinterklaas)

Wattenbolleke schreef op 10-11-2021 om 10:17:

ah top! Dus ik kan ook gewoon een set bij de action lopen?

Tenminste, ik neem dan aan dat die kwaliteit ook vergelijkbaar is

Ja hoor, die van Action zijn ook goed.

Bij de Action hebben ze best leuke nu, ook Glow in the dark.

Als het voor Sinterklaas is, zou ik idd naar de Action gaan. 40 euro voor een painting is echt, echt, echt veel te veel geld.
Bedenk dat een grote painting vaak mooier is, omdat de details dan beter tot hun recht komen. Maar het is ook veel werk, dus misschien moet je een middenweg zoeken als je kind geen engelengeduld heeft. (Als voorbeeld ik doe over een painting van 30x40 rustig een uur of 15, misschien wel 20).

Ik heb een paar weken geleden voor mijn kinderen leuke diamond paintingsets gekocht bij Wibra (olifanten enzebras) en Zeeman (eenhoorns). Waren prima en zeker niet te duur. 

Action heeft ze , en ik zag ze ook bij onze Kruidvat laatst liggen .

Wattenbolleke

Wattenbolleke

10-11-2021 om 14:58 Topicstarter

SombraOnline schreef op 10-11-2021 om 10:13:

Aliexpress is gewoon goed, hoor. Heb er daar zeker al 10 gekocht. Wat voor een afbeelding zoek je?

Ik zoek iets met paarden denk ik

Volgende week in de aanbieding bij Dirk .  Diamond painting sets voor 4,99 . 
Afmeting 30 x 30 cm.

Eenhoorn , Olifant of Hert .

Wattenbolleke

Wattenbolleke

11-11-2021 om 19:01 Topicstarter

wild-flower schreef op 11-11-2021 om 18:54:

Volgende week in de aanbieding bij Dirk . Diamond painting sets voor 4,99 .
Afmeting 30 x 30 cm.

Eenhoorn , Olifant of Hert .

Dankje!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.