Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

DE spaarpunten

Ik heb een aardige verzameling DE spaarpunten omdat een familielid die spaarde. Nu doet die dat niet meer en ik vind het zonde om ze weg te gooien. Ik wil ze niet zelf verzilveren en aan een goed doel geven maar op de website lijkt te staan dat je ze dan moet gaan verzilveren bij de blokker ofzo. Daar heb ik dus geen zin in. Weet iemand anders hoe ik daar wat mee kan doen ?

’s Lands oudste spaarprogramma voor geschenken voegt sparen voor het goede doel toe

Vraag in je vrienden/familiekring wie nog punten nodig heeft en geef ze aan diegene als jij ze zelf niet wil gebruiken. 

je kan ook schenken aan een goed doel, zie de.nl

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-07-2021 om 19:10

Hier in de regio worden ze door diverse mensen gespaard voor de ouderenbond. Die club koopt dan bingoprijzen van de gespaarde punten. Zodat winnaars van bingos niet alleen maar met prulspul naar huis gaan.

Aan de voedselbank schenken?  Of een oproep zetten op de plaatselijke weggeefhoek op Facebook?

Ik geef ze altijd weg. M'n oma, moeder en schoonzus willen ze altijd wel. En anders weggeefhoek.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.