Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Boxspring matras, wie heeft een oplossing?

Ik heb het hier of op Viva al eens eerder verteld.  Wij verbleven regelmatig in vakantiehuisjes met boxsprings. Altijd gedoe.  Dus namen we  touw mee, om in ieder geval de twee losse bedden via de poten aan elkaar te kunnen binden.

Op een gegeven moment troffen we twee bedden aan die al aan elkaar gebonden waren...!      

madee

madee

02-05-2025 om 11:52 Topicstarter

Vannacht al met de antislip eronder geslapen en alles ligt nog op z’n plek 😀 Het scheelt ook bij het spoonen (lepeltje lepeltje liggen) 
Bedankt voor de goede tip!

madee

madee

02-05-2025 om 11:54 Topicstarter

Broadway schreef op 01-05-2025 om 09:55:

[..]

wij ook. ik denk dat ik ze nu moet gaan vervangen want de boel begint weer te schuiven, maar ze liggen er ook al jaren onder

Ik zag op onze antislip staan dat je de functie kunt herstellen door te wassen in warm water, wie weet is dat voldoende voor jullie?

Wij hebben gewoon een twee persoonstopper zonder split en nagenoeg geen verschuiving.

madee schreef op 02-05-2025 om 11:52:

Vannacht al met de antislip eronder geslapen en alles ligt nog op z’n plek 😀 Het scheelt ook bij het spoonen (lepeltje lepeltje liggen)
Bedankt voor de goede tip!

Fijn!.

Ik heb vandaag een nieuw bed geleverd gekregen. Gestoffeerd bed met gestoffeerde matrassen. Wederom weer voor een topper gekozen omdat ik die dikke matrassen vervelend vind met hoeslakens. Deze topper heeft van zichzelf een antislip onderkant. Ben benieuwd hoe het slaapt. 

Ik sliep altijd zalig in hotels met een boxspring, en ik dacht, dat is het einde, dat ligt nu eindelijk eens goed. Dus een boxspring gekocht. En spijt van de boxspring die ik gekocht heb. Het enige wat ik fijn vind aan het nieuwe bed is dat ik nu hoofd- en voeteneinde kan verstellen, maar daar had het natuurlijk helemaal geen boxspring hoeven te zijn. 
Ik had beter moeten opletten welke bedden nou zo goed lagen in die hotels waar ik echt lekker lag.

Auwereel schreef op 02-05-2025 om 17:27:

Ik sliep altijd zalig in hotels met een boxspring, en ik dacht, dat is het einde, dat ligt nu eindelijk eens goed. Dus een boxspring gekocht. En spijt van de boxspring die ik gekocht heb. Het enige wat ik fijn vind aan het nieuwe bed is dat ik nu hoofd- en voeteneinde kan verstellen, maar daar had het natuurlijk helemaal geen boxspring hoeven te zijn.
Ik had beter moeten opletten welke bedden nou zo goed lagen in die hotels waar ik echt lekker lag.

Pijnlijk! Figuurlijk dan.

Bij ons was het om op de slaapkamer makkelijk TV te kunnen kijken. En nu kijken we in de living nog niet meer/nauwelijks TV, laat staan op de slaapkamer.

Voor mij (ook) een miskoop

We hadden 2 losse bodems en daarop 2 matrassen.  Een jaar of 23 geleden....alles week uit elkaar en toen heeft man  er een ombouw omheen gemaakt. De matrassen zijn vervangen maar het bed....staat er nog steeds omheen.

Auwereel schreef op 02-05-2025 om 17:27:

Wij zijn ooit in een vakantiehuisje geweest en daar had alles een qr-code. De kasten, bank, stoelen, bedden, noem maar op. Kon je scannen en meteen bestellen  vond het wel goed bedacht eigenlijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.