Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Betaalbare woning zonder 90 aanmeldingen bezichtigingen?

Gebruikersnaaminvullen schreef op 11-02-2026 om 08:39:

Ik denk niet dat er veel woningen zijn die max 225 kosten, een fatsoenlijk oppervlakte hebben, tuin én instapklaar zijn.

Maar wie zegt dat dat TO’s eisen zijn? Ik heb haar niet gehoord over wat voor soort woning ze zoekt (en dus ook niet over dat dat niet een appartement mag zijn) en al helemaal niet over tuinen of instapklaar..

Moosey schreef op 11-02-2026 om 19:00:

[..]

Maar wie zegt dat dat TO’s eisen zijn? Ik heb haar niet gehoord over wat voor soort woning ze zoekt (en dus ook niet over dat dat niet een appartement mag zijn) en al helemaal niet over tuinen of instapklaar..

Je hebt dus niet gelezen dat het een gesprek met/tussen diverse mensen over wat iemand instapklaar vind, tussen 10-02-2026  21:55 en  10-02-2026  23:15? Mijn laatste reactie, de volgende dag, was op Suzie en het voorgaande gesprek. Je hebt dat wel eens in een topic, dat mensen die reageren, onderling een beetje meningen delen waarbij TO even uit het oog is. 

Ik zie ook dat TO na de OP 1 keer gereageerd heeft, dus waar zit de angel bij jou dat je het nodig vindt om zo te reageren?

Nodig om zo te reageren? Volgens mij doe ik niet onaardig hoor, ik was alleen verbaasd dat er sowieso meteen al alleen naar huizen onder de 250 en niet naar appartementen werd gezocht op Funda. Om dan vervolgens de afslag naar tuin en instapklaar te nemen.  Ik begrijp niet zo goed wat dat nog met de vraag van TO te maken heeft, maar goed, die reageert inderdaad niet meer dus dat maakt dan inderdaad ook niet zo heel veel uit misschien. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.