Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

bakplaat

Goedemorgen.

Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van een extra bakplaat voor de oven?
Ik heb een Etna en die zag ik bij Bol met rooster voor 73 euro maar dat vind ik nogal duur. Ik dacht misschien aan een uitschuifbare universele voor elke normale oven. Iemand ervaring?


Ik heb al jaren dezelfde bakplaat..😬 nog geen nieuwe hoeven kopen.

€73.- vind ik wel echt duur voor een bakplaat, maak ie zichzelf ook schoon?😅

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

13-08-2021 om 10:54 Topicstarter

Rachel. schreef op 13-08-2021 om 10:52:

Ik heb al jaren dezelfde bakplaat..😬 nog geen nieuwe hoeven kopen.

€73.- vind ik wel echt duur voor een bakplaat, maak ie zichzelf ook schoon?😅

Ja ik heb er ook 1 maar wil er graag eentje bij. Om twee bakplaten vol krieltjes te kunnen bakken tegelijkertijd bijvoorbeeld.

misschien een hele simpele oplossing: ik leg de bakplaat van mijn oude oven op een rooster in mijn nieuwe oven. Zo heb ik 2 bakplaten

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

13-08-2021 om 10:56 Topicstarter

Domiet schreef op 13-08-2021 om 10:54:

misschien een hele simpele oplossing: ik leg de bakplaat van mijn oude oven op een rooster in mijn nieuwe oven. Zo heb ik 2 bakplaten

Ik heb geen bakplaat meer van een oude oven die is met de oven meegegaan naar mijn dochter.

Wel slim trouwens.

hier doe je misschien ook inspiratie op filmpje van Cees Holtkamp


https://youtu.be/M9vMmvuvKsI

Herfstappeltaart schreef op 13-08-2021 om 10:54:

[..]

Ja ik heb er ook 1 maar wil er graag eentje bij. Om twee bakplaten vol krieltjes te kunnen bakken tegelijkertijd bijvoorbeeld.

Ja zo ja, dat is idd wel handig.

MindlessCamel53

MindlessCamel53

13-08-2021 om 10:59

Geen ervaring met universele bakplaten, maar ik heb voor een keukenmachine en stofzuiger weleens reserve onderdelen gekocht bij Onderdelenhuis. Gebeld, typenummer doorgegeven en toen is het speciaal besteld. Was in beide gevallen een stuk goedkoper dan wat ik zelf online kon vinden. 

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

13-08-2021 om 11:01 Topicstarter

Domiet schreef op 13-08-2021 om 10:57:

hier doe je misschien ook inspiratie op filmpje van Cees Holtkamp


https://youtu.be/M9vMmvuvKsI

Leuk idee maar dan heb ik nog steeds geen twéé bakplaten 

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

13-08-2021 om 11:01 Topicstarter

Jordgubbe schreef op 13-08-2021 om 10:59:

Geen ervaring met universele bakplaten, maar ik heb voor een keukenmachine en stofzuiger weleens reserve onderdelen gekocht bij Onderdelenhuis. Gebeld, typenummer doorgegeven en toen is het speciaal besteld. Was in beide gevallen een stuk goedkoper dan wat ik zelf online kon vinden.

Oke dankjewel. Daar zal ik eens kijken.

Herfstappeltaart schreef op 13-08-2021 om 10:56:

[..]

Ik heb geen bakplaat meer van een oude oven die is met de oven meegegaan naar mijn dochter.

Wel slim trouwens.

Misschien even bij de kringloop informeren? 

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

13-08-2021 om 11:05 Topicstarter

Domiet schreef op 13-08-2021 om 10:54:

misschien een hele simpele oplossing: ik leg de bakplaat van mijn oude oven op een rooster in mijn nieuwe oven. Zo heb ik 2 bakplaten

Eigenlijk breng je me wel op een idee. Ik kan natuurlijk een losse, niet passende bakplaat op het rooster leggen. Of bakpapier! 

https://www.fiyo.nl/bakplaat-schaal-glas-418x400mm-88040172-28146

Kzag deze, maar die is glas, wel geschikt voor etna oven. 

Die andere etna bakplaat die ik zag  was meteen €70.99 😖 vgm is dat die dure wat je zei.

Herfstappeltaart schreef op 13-08-2021 om 11:05:

[..]

Eigenlijk breng je me wel op een idee. Ik kan natuurlijk een losse, niet passende bakplaat op het rooster leggen. Of bakpapier!

Hee kijk, dat kan ook natuurlijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.