Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Alles over de Kringloop, kom maar op!


Biebeltje schreef op 06-03-2022 om 18:42:

Ik zie heel vaak leuke dingen voor in ons vakantiehuis. Maar.... Dat huis moeten we nog helemaal verbouwen (momenteel onbewoonbaar), dus ik moet me echt inhouden om niet al van alles te gaan verzamelen. Maar heel soms, als het echt iets aparts is, dan neem ik het toch mee

En ik zie ook wel eens dingen waarvan ik denk dat ik wel iemand ken die er mogelijk interesse in heeft, dan neem ik dat ook nog wel eens mee.

Enige echte miskoop die ik me kan herinneren zijn twee DVD's die we bij thuiskomst al bleken te hebben. Die zijn in de openbare boekenbieb gegaan voor een ander kind.

Zag laatst wel een hele mooie kachel staan, maar die was ook gelijk erg duur. Niet iets wat je zo maar even meeneemt. Ik hoop nog wel eens tegen zoiets aan te lopen over een paar jaar, als ik er wel een doel voor heb.

Wat leuk een eigen vakantiehuis, is dat op een park? Ik zat er zelf ook aan te denken, maar uiteindelijk is het een nieuwe caravan geworden. En daar shop ik ook lekker voor 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

06-03-2022 om 19:34

Crazycatlady schreef op 06-03-2022 om 17:12:

[..]

Mooi!

Ja echt wel!  Wat gezellig zo Pimpelmees 

GroenTuintje schreef op 06-03-2022 om 19:32:

[..]

Wat leuk een eigen vakantiehuis, is dat op een park? Ik zat er zelf ook aan te denken, maar uiteindelijk is het een nieuwe caravan geworden. En daar shop ik ook lekker voor

Met een caravan ben je wel een stuk flexibeler!

Wij hebben een huis (bouwval ) in het buitenland gekocht. Duurt alleen nog wel even voor ik mag gaan inrichten, er moet nog eerst een hoop gesloopt en gebouwd worden.

Maar net als kringloopshoppen is het een soort hobby.

Peen schreef op 06-03-2022 om 19:34:

[..]

Ja echt wel! Wat gezellig zo Pimpelmees

Dankjewel. 

We wonen in een stokoud huis (uit 1880) en zijn echt jarenlang aan het verbouwen geweest. Maar nu echt zo blij ermee!

ik was een keer helemaal enorm in mijn nopjes met een computerspelletje van de Sims voor een Apple computer. Thuis kwam ik erachter dat de computer helemaal geen cd-drive had 😂

ScarceKudu74

ScarceKudu74

06-03-2022 om 20:19

Pimpelmees67 schreef op 06-03-2022 om 20:00:

[..]

Dankjewel.

We wonen in een stokoud huis (uit 1880) en zijn echt jarenlang aan het verbouwen geweest. Maar nu echt zo blij ermee!

Gaaf, zo'n oud huis! Veel werk, maar dan heb je ook wat. 

Biebeltje schreef op 06-03-2022 om 19:39:

[..]

Met een caravan ben je wel een stuk flexibeler!

Wij hebben een huis (bouwval ) in het buitenland gekocht. Duurt alleen nog wel even voor ik mag gaan inrichten, er moet nog eerst een hoop gesloopt en gebouwd worden.

Maar net als kringloopshoppen is het een soort hobby.

Klinkt als een leuk uitdagend project . Is het ver rijden van NL?

GroenTuintje schreef op 06-03-2022 om 20:28:

[..]

Klinkt als een leuk uitdagend project . Is het ver rijden van NL?

Zo'n 6-7 uur rijden (inclusief tankstop, eten/plassen en wissels). Dus valt m.i. mee.

Even lekker weg uit de drukte van de (rand)stad.

Biebeltje schreef op 06-03-2022 om 21:02:

[..]

Zo'n 6-7 uur rijden (inclusief tankstop, eten/plassen en wissels). Dus valt m.i. mee.

Even lekker weg uit de drukte van de (rand)stad.

Dat is op zich te doen snap ik, ik word al gek binnen een paar uur in de randstad woon daarom in het oosten

GroenTuintje schreef op 07-03-2022 om 00:06:

[..]

Dat is op zich te doen snap ik, ik word al gek binnen een paar uur in de randstad woon daarom in het oosten

Je hebt ook dorpjes in de Randstad hoor....

Vf_Watervrouw schreef op 06-03-2022 om 17:40:

bookaholics-opgelet

http://www.likeandlove.nl/2011/11/18/bookaholics-opgelet/

https://nl.pinterest.com/pin/238339005249321971/

238339005249321971

zo'n soort tafeltje/krukje heb ik ook. 🤩

Zo’n boekenkrukje was een tijdje geleden erg hip. Met echte tijdschriften of boeken en dan bijeengehouden door riemen, ook van de kringloop uiteraard. Soms zag je daar mensen ter plekke puzzelen en ik dacht dan dat voor €2 per boek het nog best een prijzige kruk zou worden. 

images?q=tbn:ANd9GcTgDJvvv99oE-kG35CNXuMt8ybvf0LnP3_aZQ&usqp=CAU


Dat heb ik al snel, dat ik alles ‘duur’ ben gaan vinden omdat ik kringloopprijzen gewend ben. 

Ik verf ook veel dingen, ik kijk vooral naar de vorm en niet naar de kleur. Mijn vriend weet het al: jaaaaa prachtig “maar dan in kleur x”.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

07-03-2022 om 09:35

Wat een nonsens ook zo'n boekenkrukje. 
Al die tekst, gedachten en ideeën die je gebruikt om je kont op te zetten. 

Gek zijn op tweedehandsspullen is iets wat ik in mijn leven never nooit zal begrijpen. 

watertoren schreef op 07-03-2022 om 09:38:

Gek zijn op tweedehandsspullen is iets wat ik in mijn leven never nooit zal begrijpen.

En dat kom je hier nog maar eens vermelden omdat...?

watertoren schreef op 07-03-2022 om 09:38:

Gek zijn op tweedehandsspullen is iets wat ik in mijn leven never nooit zal begrijpen.

Alles nieuw kopen snap ik dan weer niet

 Ieder zijn ding.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.