Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Alles over de Kringloop, kom maar op!

Goedendag!
Op 'het andere forum'  stond ook een topic over Kringloopwinkels. Hier nog niet, dus ik dacht, vooruit!
Vertel hier je vondsten, tip goede winkels enzovoorts.

Mijn laastste vondst dateert alweer van maanden geleden.
Vier mooie porseleinen Ikea  schaaltjes,wit met een grijs motiefje, ongebruikt. Ik was er niet naar op zoek, maar wel blij mee. Iedere ochtend komen ze weer te voorschijn voor het ontbijt.
(Vervolgens mijn ratjetoe van plastic en glazen schaaltjes naar de Kringloop gebrácht!)

Nou heb ik er vorige week een gebroken.... grrrrr. Drie is ook geen aantal...  Ikea heeft ze niet meer.
(   Wel deze : 
https://www.ikea.com/nl/nl/p/stilenlig-schaal-bladpatroon-wit-groen-20483455/

en die vind ik ook heel fraai, maar ja,daar gaat dit topic niet over...)


Maak iedereen hier jaloers met je vondsten!  


Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 12:30

Leuk topic! 

Ik heb vorige week mijn keuken uitgemest en nu een doos servies klaarstaan om weg te brengen naar de Kringloop. Dan loop ik meteen even een rondje uiteraard. Vaak staat er niet veel leuks, maar bij de boeken kom ik regelmatig wel pareltjes tegen. 

Leuk topic! Wat jammer dat er nu een schaaltje is gebroken 
Ik heb laatst de kringloop in mijn dorp ontdekt. Mijn aanwinsten: een gansje en twee haasjes van porselein (sentiment  ) en een schattig klein huisje in de stijl van de Ardennen. En een prachtig houten bord waarop een vogel is uitgesneden! 

Ik ben gek op kringloopwinkels  dus ik volg!

Ik volg, deze week gaat de mijne week open na de vakantieperiode, dus even lekker neuzen. 

Ik ben ook wel benieuwd naar tips voor leuke kringlopen want wij crossen nog wel regelmatig het land door! (nee ik kom jullie pareltjes niet stelen, gewoon af en toe wat rondneuzen

Dol op kringloopwinkels! 

In Alkmaar is er een hele kringloopboulevard. Je kunt van de ene naar de andere kringloopwinkel. Geweldig. 

ik ben ook een kringloopfan. Laatst een kilometerslange rommelmarkt meegemaakt op vliegveld Twente 

ik heb laatst een berg spullen weg gebracht en snuffel er graag rond maar hier in de buurt is het niet zo veel.
Ik ben dus ook op zoek naar tips voor leuke  kringloopwinkels!

Kringlopen zijn leuk! Maar ook erg verschillend heb ik gemerkt. Sommigen vind ik best duur dus dan kom ik er ook nog zelden. 
Aanwinsten waar ik nog elke dag van geniet zijn aardewerken kruiken. In verschillende kringloopwinkels gekocht en allemaal een ander uiterlijk maar ze passen wel mooi bij elkaar

Hier ook een kringloopfan! Verschillende hier in de stad, maar die in de omliggende dorpen en stadjes vind ik eigenlijk het leukst.

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 13:19

Leergierig schreef op 17-08-2021 om 13:06:

In Alkmaar is er een hele kringloopboulevard. Je kunt van de ene naar de andere kringloopwinkel. Geweldig.

Dat klinkt leuk, daar moet ik eens naartoe. 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

17-08-2021 om 13:34

Leergierig schreef op 17-08-2021 om 13:06:

In Alkmaar is er een hele kringloopboulevard. Je kunt van de ene naar de andere kringloopwinkel. Geweldig.

Ik moet toevallig nog naar Alkmaar volgende maand. Eens zien of het te combineren valt. Merci voor de tip!

Leergierig schreef op 17-08-2021 om 13:06:

In Alkmaar is er een hele kringloopboulevard. Je kunt van de ene naar de andere kringloopwinkel. Geweldig.

Ik zag vandaag dat er zelfs een kringloop outlet zit, met hoge kortingen.

ik gooi er een tvp in, ik volg meerdere kringloopwinkels en ga binnenkort snuffelen hoop op een hoop schatten

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

17-08-2021 om 14:05

Het grootste deel van mijn kleding komt van de kringloop. Langzaam in de loop der tijd bij elkaar gespaard.
En vorig jaar toen ik een kneusjesbox planten had gekocht, heb ik in de kringloop 20 potten bij elkaar gezocht. In 2 kleuren en verschillende tinten en maten. Eigenlijk een ratjetoe, Mar omdat de basiskleuren hetzelfde zijn ziet het er toch als een eenheid uit.

Oh, en boeken! Mijn grote zwakte.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.