Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

1 onbedrukte linnen tas: waar?

Ik wil iemand een onbedrukte linnen tas en textielstiften cadeau doen. Die textielstiften waren niet zo moeilijk, maar een onbedrukte linnen tas lijkt moeilijker dan ik dacht. Ik ben bij de Xenos en de Solow geweest en daar hadden ze niets. Online vind ik wel dingen, maar dan moet ik er óf heel veel kopen óf ze zijn me per stuk te duur.

Ik zoek:
- katoenen / linnen tas
- onbedrukt
- beetje lange hengsels, zodat je hem fijn over je schouder kunt dragen
- maximaal €5 (inclusief eventuele verzendkosten)

Wie heeft de gouden tip?

MindlessCamel53

MindlessCamel53

17-11-2021 om 18:22

oh dat ging iets te snel. Wilde nog zeggen dat ze wel per 2 gaan.

MindlessCamel53

MindlessCamel53

17-11-2021 om 18:23

Bij pipoos zijn ze online uitverkocht, maar wie weet hebben ze er in een fysieke vestiging nog eentje liggen? 

Bij de Action hadden ze ooit een setje van zo'n tas samen met stiften. Geen idee of ze die nog hebben, anders zou het bij de volwassen knutselspullen moeten liggen.

Edit: niet met stiften, maar dus wel zo'n tas 

679cd25912fa978a486f1cb36711e215.png

Promethium

Promethium

17-11-2021 om 18:29 Topicstarter

De Action zit bij mij in de buurt, de Pipoos helaas niet. Ik loop even bij de Action binnen van de week, dankjewel!

Promethium schreef op 17-11-2021 om 18:29:

De Action zit bij mij in de buurt, de Pipoos helaas niet. Ik loop even bij de Action binnen van de week, dankjewel!

Ik wil niet heel negatief doen, maar dat kun je wel vergeten vrees ik. Die actie is van 3,5 jaar geleden. Action wisselt zijn assortiment veel, dingen van zo lang terug zijn echt wel weg nu. Het staat ook niet meer op de website.

Jordgubbe schreef op 17-11-2021 om 18:22:

oh dat ging iets te snel. Wilde nog zeggen dat ze wel per 2 gaan.

Nee hoor, je kan het aantal gewoon aanpassen naar 1 voor €4,80.

je kunt ook een stuk ongebleekte katoen kopen en er eentje naaien. Is zo gebeurd!

MindlessCamel53

MindlessCamel53

17-11-2021 om 19:07

Irregular_Choice schreef op 17-11-2021 om 19:05:

[..]

Nee hoor, je kan het aantal gewoon aanpassen naar 1 voor €4,80.

Dank je, niet goed gekeken.

Bij Xenos voor 3,49 euro (ik mag geen link plaatsen omdat ik nog niet genoeg berichten geplaatst heb) 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

17-11-2021 om 20:55

Promethium

Promethium

18-11-2021 om 06:52 Topicstarter

Dat je het aantal bij bol.com weer naar 1 kunt veranderen is een goede tip! Dat had ik nog niet ontdekt.

Promethium schreef op 18-11-2021 om 06:52:

Dat je het aantal bij bol.com weer naar 1 kunt veranderen is een goede tip! Dat had ik nog niet ontdekt.

Ik vond het ook vrij onduidelijk, want hij gooit er automatisch 2 in je mandje. Maar dat kan je dus aanpassen en zitten ook geen verzendkosten op

Lobbes verkocht deze, maar je kan ook kijken bij bedrijven die plottermaterialen verkopen zoals glitterglamour, plotterie, bsbshop. Als je ze berichtje stuurt, zijn ze meestal wel bereid om dit als brievenbuspost te versturen ipv pakket

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.