Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

21-01-2022 om 20:10

Wat doen, als je aan de bank gekluisterd bent

Komende maandag moet ik worden ge-opereerd en ben na 1 dag weer thuis. Maar ben dan (weer) voor enkele weken aan de bank gekluisterd 😷
YouTube en Netflix heb ik eigenlijk al uit (omdat ik dit feestje eerder heb gehad) en ik ben geen boeklezer. Inspannende dingen, gaat 'm niet worden. Wandelen is na 10 minuten ook wel klaar... weet ik uit ervaring.
Ik ga een legpuzzel aanschaffen. Maar heeft er iemand nog meer tips om dingen te doen, tussen het slapen door? 


luisterboeken of podcasts? Een taal of iets anders leren?

Kleuren voor volwassenen
Disney-abonnement
Podcasts luisteren/luisterboeken
Recepten zoeken als je weer in de keuken kan staan
Puzzelboekjes
Grote Legobouwwerken

haken of breien leren

borduren. Ontspannend, maar het vraag ook wat concentratie, waardoor je hoofd ook bezig is

Kun je makkelijk bij de tafel om die puzzel te leggen? Anders misschien een smart-game kopen. Puzzelspelletjes om alleen te doen. Of een puzzelboekje.
Of escapefan.com als je van escapepuzzeltjes houdt

Zelf brood bakken.

Een thuiscursus doen.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

21-01-2022 om 20:33

Lego-bouwerkjes is een goed idee. En puzzelboekjes. 
Breien en haken heb ik ooit 20 jaar geleden gedaan (en punniken) maar echt een succes was dat niet
Dank voor de tips, so far.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

21-01-2022 om 20:34

nlies schreef op 21-01-2022 om 20:20:

Kun je makkelijk bij de tafel om die puzzel te leggen? Anders misschien een smart-game kopen. 

Ja, ik kan bij de tafel om een puzzel te leggen.
Ik heb een Xbox, maar daar kan ik me ook niet uren mee vermaken.

Ministeck of diamond painting?  

Of contuctie speelgoed voor volwassen of een bouwplaat van een gebouw, vliegtuig of iets dergelijks.

Naaldvilten, dat is dieren ed maken van lontwol. Je kan het makkelijk tussendoor wegleggen, het is een makkelijke techniek en net als met kleien kan je allerlei details aanbrengen. 
Tekenen, waterverven (aquarel klinkt meteen zo serieus en ik bedoel meer de kleine gezellige frivole tekeningetjes), handletteren.
Een taal leren via een app.
Ik verzamel altijd dingen op Instagram en kan wanneer ik een creatieve bui heb daaruit putten

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

21-01-2022 om 22:16

Een fotoboek maken misschien?  Dat heeft mijn vriend gedaan tijdens zijn corona isolatie. Dat is zo'n klusje wat veel tijd kost en niet echt heel leuk is, tot het af is. Dan geeft het veel voldoening.

Succes in ieder geval met je operatie! 🍀

Wordfeuden. Heerlijk tijdverdrijf en nog nuttig ook.

Gravitrax! Heb ik mezelf cadeau gedaan rond kerst en ik ben helemaal fan. Het is een modulair knikkerbaansysteem, dus je bouwt zelf een knikkerbaan met hindernissen. 
En verder: een bouwpakket maken, ook altijd leuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.