Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Operatie-dag! Willen jullie voor me duimen?

Over een uurtje ga ik naar de ok voor mijn langverwachte hersentumoroperatie. Een operatie waarbij ik deels wakker zal zijn, dus ik vind het behoorlijk eng en ben zenuwachtig. 

Willen jullie voor me duimen op de goede afloop? 


Hier wordt er ook aan je gedacht . Hopelijk is het meegevallen.

Ik hoop dat de operatie goed is verlopen en je rustig aan het herstellen bent

Ik denk aan je! Hoop dat alles goed is gegaan.

ik denk aan je!

Ik moest ook opeens aan je denken . Hopelijk alles goed 🌷

ik denk ook aan je

Spannend Audrey! Als je dit leest is het gelukkig achter de rug en ben je bezig met je herstel. Wens je veel succes daarmee en als je behoefte hebt er hier over te schijven mag dat altijd, maar dat wist je natuurlijk al.  

Ik denk ook aan je Audrey. Ik hoop dat je goed en snel herstelt.

🍀

_Audrey

_Audrey

31-01-2024 om 15:03 Topicstarter

hallo lieverds! 
Alles is goed gegaan,  ik ben weer terug op de gewone verpleegafdeling en moet nu gaan herstellen. Wat geweldig dat jullie zo aan me hebben gedacht 🤗🥰

Yeehhhhhh  Je bent er weer! Ontzettend fijn dat het goed gegaan is! Nu maar rustig herstellen meis! 

_Audrey

_Audrey

31-01-2024 om 15:06 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 31-01-2024 om 15:04:

Yeehhhhhh Je bent er weer! Ontzettend fijn dat het goed gegaan is! Nu maar rustig herstellen meis!

  jaaaaa ik doe het nog! Zo blij mee 

_Audrey schreef op 31-01-2024 om 15:06:

[..]

jaaaaa ik doe het nog! Zo blij mee

Snap ik laiverd 

Fijn dat het allemaal goed gegaan is! Ik begon me een beetje zorgen te maken toen ik niks meer van je hoorde. Ik hoop dat je snel herstelt.

Voorspoedig herstel!

Voorspoedig herstel gewenst! 💐

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.