Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meerย
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Neweve
15-08-2022 om 19:29
wat ontroerend om dit topic te openen en een bloemenzee te zien.ย
๐ท๐ท๐ท
Bibi387
15-08-2022 om 19:43
Prachtig al die bloemen! Ik draag graag bij aan het enorme boeketย
๐ท ๐น ๐บ๐๐๐๐บ๐ธ๐ผ๐ผ๐ผ๐ป๐น๐น
Krullen-bol
15-08-2022 om 20:18
๐๐๐๐
๐ป๐ป๐ป๐ป
๐บ๐บ๐บ๐บ
๐ต๐ต๐ต๐ต
๐ธ๐ธ๐ธ๐ธ
๐น๐น๐น๐น
๐ผ๐ผ๐ผ๐ผ
๐๐๐๐
๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ
Regendrup.
15-08-2022 om 20:22
Jeetje zeg, heb maar eens een vaas die groot genog is voor al deze liefdeย 
Calathea
15-08-2022 om 22:10
Ik schrok enorm van de hoeveelheid berichtjes. Gelukkig geen slecht nieuws.
hoewel het super lief is is het misschien wel veel voor Millie om door te gaan mocht ze nog willen en kunnen kijken.
Ik hoop echt zo dat ze hier nog kan lezen. Niet omdat ik iets verwacht van haar, verre van, maar dat ze zich dan nog โgoed genoegโ voelt om te lezen.ย
Regendrup.
15-08-2022 om 22:13
Calathea schreef op 15-08-2022 om 22:10:
Ik schrok enorm van de hoeveelheid berichtjes. Gelukkig geen slecht nieuws.
hoewel het super lief is is het misschien wel veel voor Millie om door te gaan mocht ze nog willen en kunnen kijken.
Ik hoop echt zo dat ze hier nog kan lezen. Niet omdat ik iets verwacht van haar, verre van, maar dat ze zich dan nog โgoed genoegโ voelt om te lezen.
Dat snap ik ook wel ja. Ging ook door mijn hoofd.ย
Misschien voor nu dus ook even genieten van al het moois dat er geplaatst is en vanaf nu even proberen om niet al te massaal te reageren? Weet ook niet zo goed wat "goed" is om te doen.ย
We denken aan je Millie. Dat is 1 ding wat zeker is.ย
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.