Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
letterkoekje
15-08-2022 om 08:58
In België is het vandaag moederdag, Millie. Ik weet niet of dat (vandaag) ook in Nederland wordt gevierd.
Indien ja, dan wens ik jou een rustige maar toch leuke (voor zover het in jouw omstandigheden mogelijk is) moederdag. Met monstertje dicht aan je hart.
Indien niet, dan eer ik jou vandaag speciaal want in de top 1 miljard van 'goede mamaatjes', sta jij gewoon op de allereerste plaats. Jij bent dé moeder der moeders. Dat heb je hier al ten overvloede bewezen!
Ik ben niet egoïstisch en daarom mag iedereen van dit topic die het wil, het beschouwen dat onderstaand 'boeket' ook mee van haar/hem komt. Een groot gezamenlijk boeket met tienduizend rozen.
Neweve
15-08-2022 om 09:40
letterkoekje schreef op 15-08-2022 om 08:58:
Ik ben niet egoïstisch en daarom mag iedereen van dit topic die het wil, het beschouwen dat onderstaand 'boeket' ook mee van haar/hem komt. Een groot gezamenlijk boeket met tienduizend rozen.
![]()
![]()
![]()
🌷🌻🌷
Prachtig idee ik vul je boeket aan met wat zonnebloemen
letterkoekje
15-08-2022 om 10:06
Neweve schreef op 15-08-2022 om 09:40:
[..]
🌷🌻🌷
Prachtig idee ik vul je boeket aan met wat zonnebloemen
Ook goed van jou, Neweve! Iedereen die nog wat bloemetjes in de aanbieding heeft, die kan ze erbij voegen. Een boeket waar alle schrijvers in dit topic niet meer achter te zien zijn als we het aan Millie 'overhandigen'.
Boekenwurm83
15-08-2022 om 10:42
Heel mooi idee letterkoekje, doe zeker mee met een mooi boeketje
🌻🌼🌻🌹🌼🌹
ShowyHummingbird30
15-08-2022 om 11:00

Een eindeloze bloemenweide, als symbool voor je oneindige liefde voor jullie monstertje.
letterkoekje
15-08-2022 om 11:00
Ohhhhhhh, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwww, dames, goed van jullie!!!!!!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.