Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Poison
24-12-2022 om 06:37
Ineens pop je op in mijn gedachten. En daarmee jouw man en monstertje ook. Ik was van de week in een tuincentrum en daar hadden ze zo’n mooie eikelkerstbal. Die heb ik gekocht, als eerbetoon aan jou, je man, monstertje en iedereen die jou liefheeft en mist. Zeker in deze dagen.
letterkoekje
24-12-2022 om 09:13
Mijnheer Millie,
Monstertje (maar die zal nog te klein zijn om alle verbanden te snappen, die weet alleen maar dat hij mama al zoveel tijd niet heeft gezien, arm kind)
Broer, zus en mama,
Geliefden van Millie,
Topic schrijfsters,
Wat kan ik op deze kerstavond jullie meer wensen dan vrede in ´t hart? Berusting omdat het onvermijdbare is gebeurd, opluchting omdat ze die helse pijnen niet meer moet lijden.
Voor de achterblijvers is het nog altijd de meest donkere periode uit hun leven. Maar ik hoop dat er ooit een lichtje aan het einde van jullie tunnel komt en dat er bij alle verdriet ook plaats voor aanvaarding zal zijn. De strijd was oneerlijk en ze heeft gevochten als een leeuwin. En - dat moet ook gezegd worden - dat ze die strijd heeft kunnen leveren, is mede te danken aan jullie.
Vredige kerstdagen!
Brooklyn28
24-12-2022 om 09:43
letterkoekje schreef op 24-12-2022 om 09:13:
Mijnheer Millie,
Monstertje (maar die zal nog te klein zijn om alle verbanden te snappen, die weet alleen maar dat hij mama al zoveel tijd niet heeft gezien, arm kind)
Broer, zus en mama,
Geliefden van Millie,
Topic schrijfsters,
Wat kan ik op deze kerstavond jullie meer wensen dan vrede in ´t hart? Berusting omdat het onvermijdbare is gebeurd, opluchting omdat ze die helse pijnen niet meer moet lijden.
Voor de achterblijvers is het nog altijd de meest donkere periode uit hun leven. Maar ik hoop dat er ooit een lichtje aan het einde van jullie tunnel komt en dat er bij alle verdriet ook plaats voor aanvaarding zal zijn. De strijd was oneerlijk en ze heeft gevochten als een leeuwin. En - dat moet ook gezegd worden - dat ze die strijd heeft kunnen leveren, is mede te danken aan jullie.
Vredige kerstdagen!
Mooi, Letterkoekje.
Vanaf deze plek wens ik iedereen die hier meeleest en meeschrijft in dit topic vredige kerstdagen. Koester wat je hebt en "make each day count"!
Pilatespas
24-12-2022 om 17:02
Ik wil Millieman ook laten weten dat ik aan hem denk op deze kerstavond. Ik hoop dat je wordt afgeleid door familie en vrienden, maar dat er ook ruimte is voor verdriet. Veel sterkte, en pak Monstertje maar extra stevig vast.
PrizeHeron68
24-12-2022 om 18:36
Lieve Millieman en monstertje. Wat moet het ontzettend moeilijk zijn deze eerste kerst zonder jullie Millie/mama. De leegte die ze achter heeft gelaten is nog zo vers en moet zo gigantisch zijn. Kijk alleen al naar alle mensen die hier blijven reageren en lezen. Het voelt alsof ik (en ik denk wij) zo nog een stukje van Millie bij ons mogen houden. Een stukje zo puur wat ze heeft achtergelaten wat ons, allemaal zo goed als vreemden van elkaar, zo samenbrengt. De eer mogen hebben een klein stukje Millie te hebben mogen leren kennen. Wat een prachtmens moet je zijn om dat bij zoveel mensen teweeg te hebben kunnen brengen.. denkend aan het verdriet dat ik al voel kan ik me nooit voorstellen hoe dit voor jullie moet zijn. Ik hoop dat jullie er ooit troost uit kunnen putten dat zij zoveel harten geraakt heeft. Voor nu wens ik jullie een kerst, die naast vervuld te zullen zijn met gemis en verdriet, er ook één zal zijn vervuld van liefde voor elkaar en hopelijk ook wat rust zal brengen dat Millies strijd nu over is. Hou elkaar goed vast in deze tijd en ik hoop voor jou Millieman dat klein monstertje met zijn prachtige monsterstreken voor wat kleine lichtpuntjes zal zorgen. Diepe respect voor hoe jij er was voor je vrouw. Hopelijk zijn er nu mensen voor jou ❤️
Cilly2
24-12-2022 om 19:53
Lieve Millie man, monstertje, broer en zus. Ook wij denken aan jullie en hebben zojuist een kaarsje gebrand voor Millie. Ik hoop dat jullie steun vinden bij elkaar. Hou mekaar goed vast. Veel liefs
Sassenach
25-12-2022 om 08:44
Voor iedereen die het moeilijk heeft deze kerstdagen zonder Millie een hele dikke knuffel.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.