Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Krullen-bol
15-12-2022 om 21:45
Wauw wat hebben jullie allemaal moois en creatiefs hier gedeeld in nagedachtenis aan Millie
Ook ik schreef niet vaak, las mee vanaf het begin op viva en later hier.
Ik heb vooral op gebied van mijn kinderen veel geleerd van Millie. Mijn jongste is net zo oud als monstertje.... Net wat vaker die stevige knuffel, de boel wat meer de boel laten om met hun bezig te zijn.
Het doet me zoveel te denken aan hoe hij en zijn papa nu door moeten, hoe kan zo'n kleintje dat bevatten, geen mama meer....
Ik blijf toch elke dag even spieken in dit topic.
Millie, je hebt zoveel teweeg gebracht ,powervrouw!!!
Jet50
15-12-2022 om 22:15
liefje wat missen we je toch elke dag….
Hier op het forum en op de app.
Of ik mijn kleine stoere zusssie ben verloren.
💞
Pilatespas
15-12-2022 om 23:29
ik lees nog elke dag mee. Weet niet veel te schrijven. Mis haar berichten, checkte ze al bijna 2 jaar lang. Gelukkig kunnen we hier het gemis delen. Sommige hebben zo mooie gedichten en kunstwerken prachtig.
Earlgreythee
16-12-2022 om 10:04
Jet50 schreef op 15-12-2022 om 22:15:
liefje wat missen we je toch elke dag….
Hier op het forum en op de app.
Of ik mijn kleine stoere zusssie ben verloren.
💞
Jij ook sterkte, Jet. Jij sprak haar privé ook veel toch? 💔
Mischa83
16-12-2022 om 14:55
Wat fijn dat mensen hier zoveel troost bij elkaar vinden in deze lastige tijd.
En zo'n gek idee dat ze geen berichtjes meer zal plaatsen.
Zo'n bijzondere vrouw!
Puddingbroodje
16-12-2022 om 22:50

Millie... 💕
Er komen steeds zulke mooie berichten voorbij en ik wil er ook zo graag iets aan bijdragen, maar ik heb geen woorden voor dit grote verlies. Maar waar woorden ontbreken, is er wel liefde. Dankbaarheid voor alle mooie verhalen die Millie met ons gedeeld heeft, alles wat ze ons meegegeven heeft - inclusief de kroon waar ik me sindsdien zo bewust van ben. Ik lees haar berichten terug en ze kon alles prachtig verwoorden, over haar ziekte en het verdriet dat dit met zich meebracht, maar vooral over de immense liefde voor haar mannen.
Ik hoop dat Millies geliefden nu veel steun en liefde kunnen vinden bij elkaar en zich gesterkt voelen door de mensen in hun omgeving. Mocht de familie dit topic ooit lezen, weet dat er door veel mensen aan jullie gedacht wordt en dat Millie een onvergetelijke indruk heeft achtergelaten 
Parodie
17-12-2022 om 08:04
Millie, lieve lieve Millie, wat wordt er veel aan jou gedacht. Ik hoop dat je al die liefde met je mee hebt genomen naar daar waar je nu bent.
♥️
Layka.12
17-12-2022 om 13:06
Ik wil iedereen sterkte wensen.
Wat ik een bijzonder mooie tekst vind:
Het is maar een lichaam wat ik achterliet
Dood ben ik pas als jij me bent vergeten.
Millie wordt zeker niet snel vergeten maar zit voor altijd in ons hart.
Lieve, sterke, dappere vrouw....ik mis je
♥️
letterkoekje
17-12-2022 om 14:11
Ik hoop dat een luchtig nootje er ook tussen mag.
Gisteren ben ik bij een goede kennis en ze vertelt me dat het met een goede vriendin (bijna 80) van haar, steeds slechter gaat. Had ze me al over verteld, uitgezaaide kanker. We borduurden verder op ziek zijn en kanker.
Kennis: Maar ja, ze zegt zelf ook: nog altijd beter dat ik snel moet gaan dan dat het één van mijn kinderen of kleinkinderen zou zijn.
Ik: Ja, da's waar! Zo zit ik ook nog met iets: een vrouw die ik op een forum volgde is vorige zaterdag gestorven en het gaat niet uit mijn hoofd. 31 jaar en een kindje van 2 jaar.
Kennis: Oh, dat is op televisie geweest!
Ik (overtuigd dat Millie haar verhaal nóóit op TV zou laten uitzenden): Dat zou ik straf vinden want dat was een Nederlandse vrouw.
Kennis: Ja, toch wel hoor letterkoekje, want ik heb de uitzending zelf gezien!
Ik: Oh, dan zal dat effectief op televisie uitgezonden zijn, ik heb het niet gezien.
Einde van dat onderdeel gesprek, nieuw onderwerp aangeboord.
Vandaag al een week dat we het weten en waarschijnlijk is de afscheidsplechtigheid (begrafenis, crematie, ik denk eerder crematie en dat de assen mee naar huis worden genomen) al geweest. Maar in mijn gedachten zie ik haar nog steeds stil in een bed liggen, een bed dat getooid is met mooie rode rozen.
SuzyQFive
17-12-2022 om 14:19
Letterkoekje, denk dat ze iemand uit over mijn lijk bedoelde? Die is vorige week overleden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.