Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Ik kan het nog steeds niet zo goed bevatten. Ik geloof het eigenlijk nog niet. Wanneer zou Millies uitvaart zijn? Zou fijn zijn om dan een kaars op te steken of op een andere manier samen met de mensen hier stil te staan in verbondenheid.  Maar Millie kennende, zou ze zeggen, alles is goed op elk moment. Iedereen mag op eigen manier rouwen en elke blijk van medeleven is welkom en fijn. Dus Millie,  morgen steek ik voor jou een kaarsje op in mijn kerk. En in mijn hart vele warme lichtjes voor jou. 

Earlgreythee schreef op 14-12-2022 om 15:46:

[..]

Ik ben sinds enkele dagen bezig met het hele topic weer doorlezen, ter nagedachtenis aan lieve Millie. En dit citaat van haar wil ik graag even onder jullie aandacht brengen.

Wat hebben we toch veel van haar geleerd en wat zal ze gemist worden! 😢

Mooi dat je dit citaat weer deelt.

Door Millie ben ik me er extra van bewust hoe bijzonder de tijd met mijn kinderen is. Ik werk minder om meer bij ze te zijn, vaker als ik boos op ze word, haal ik diep adem en geef ze een knuffel in plaats van boos te worden.

Nog altijd in mijn gedachten Millie ❤️

ik vertelde mijn man ook altijd over Millie..

Millie……  ❤️❤️❤️ 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

15-12-2022 om 09:59

🌷

Butterflywhy schreef op 15-12-2022 om 09:09:

Ik ook! Het blijft een gek idee dat ze er niet meer is. Hoe zou het met Millieman en monstertje gaan 

Grietje2 schreef op 14-12-2022 om 20:08:

Wat is de wereld toch klein, ondanks dat het internet zo groot is.
Belde met mijn vriendin en die kent haar persoonlijk. Ik vertelde van Millie ,Kreeg kippenvel ♥️

Wauw wat bijzonder. 

Ranjemeteenrietje schreef op 14-12-2022 om 23:08:

[..]

Mooi dat je dit citaat weer deelt.

Door Millie ben ik me er extra van bewust hoe bijzonder de tijd met mijn kinderen is. Ik werk minder om meer bij ze te zijn, vaker als ik boos op ze word, haal ik diep adem en geef ze een knuffel in plaats van boos te worden.

Nog altijd in mijn gedachten Millie ❤️

Hier zou Millie heel blij van zijn geworden. 

Haar steentje in de rivier is voor mij echt een rotsblok. Zo veel van haar geleerd. En nog steeds.

Butterflywhy schreef op 15-12-2022 om 09:09:

En ik ook!

En als ik er een aantal dagen niks over had gezegd, vroeg mijn man altijd: hoe is het met die vrouw die je op internet volgt? 

En dan gaf ik hem de laatste update, maar als er iets belangrijks te vertellen was, dan moest hij er natuurlijk niet naar vragen, dan vertelde ik het hem spontaan. 

Ik heb nog altijd moeite om het te geloven, maar natuurlijk dat het zo is.

Millie was maar een paar jaar ouder dan mijn kinderen. Ik moet er niet aan denken dat je je kind op die manier moet verliezen
Mijn zoon is op een gegeven moment erg ziek geweest, maar kwam er met chemo er weer bovenop, gelukkig.

Auwereel schreef op 15-12-2022 om 13:08:

Millie was maar een paar jaar ouder dan mijn kinderen. Ik moet er niet aan denken dat je je kind op die manier moet verliezen
Mijn zoon is op een gegeven moment erg ziek geweest, maar kwam er met chemo er weer bovenop, gelukkig.

Wat heftig voor je zoon en jullie.

Mijn oudste dochter is ook maar drie jonger dan Millie. Ik pas vandaag op mijn kleindochter van 1,5 en knuffel haar extra veel ❤️

82HGPMf.jpg

wat heeft ze ons veel nagelaten! Ik borduur graag, en deze hangt nu te pronken boven m'n tafel, de libel,  naar de metafoor die ik ooit schreef. En ze heet Millie. Hoe anders? 
en ik heb voor mezelf een nieuw woord in gebruik als het even niet zo lekker gaat; Milliepower..  dan zeg ik tegen mezelf, " kom op, je kan het, Milliepower! 

Wauw wat een mooi eerbetoon♥️

Is dat helemaal geborduurd, Brooklyn? Chapeau hoor!
En die Milliepower, dat ga ik vanaf nu ook gebruiken. Als je daar geen patent op hebt hé. 😉

letterkoekje schreef op 15-12-2022 om 19:18:

Is dat helemaal geborduurd, Brooklyn? Chapeau hoor!
En die Milliepower, dat ga ik vanaf nu ook gebruiken. Als je daar geen patent op hebt hé. 😉

Dat is inderdaad helemaal geborduurd. 8 maanden werk. En op Milliepower heb ik geen patent, sterker nog, het mag van mij in de Dikke van Dale! Betekenis : moed, kracht en liefde! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.