Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Wat onbeschrijflijk verdrietig dat het bericht waarvan wij allen wisten dat het eens zou komen, is gekomen

Gecondoleerd, man van Millie, en heel veel sterke voor jou, jullie zoontje, Millies zus en broertje en jouw moeder. Ze hield zo zielsveel van jullie     

De laatste twee zinnen uit haar laatste post symboliseren die oneindige liefde: 'Gelukkig hoorde mijn man me, hij kwam super bezorgd aanrennen en tilde me weer terug in bed, zeggend dat ik veilig was en hij er voor me was. Zoals hij er toch altijd voor me is, en ik altijd veilig ben bij hem.'

Dag lieve, mooie, stoere, dappere vrouw. Dag lieve Millie 💕

🥀Heel veel sterkte toegewenst aan iedereen die haar lief had. Wat zal ze gemist worden ❤️ 

Rust zacht lieve lieve Millie. Wat zal je gemist worden. 
Gecondoleerd en veel sterkte voor Millieman en monstertje ♥️. En voor alle andere naasten die Millie zo zullen missen.

Ach lieve Millie toch... ♥️

De mens is een krachtig wezen, juist vaak als het einde nadert kan er nog zoveel kracht vrijkomen. Dat heb ik bij mijn vader ook gezien, en als ik jouw bericht lees Millie-man en terugdenk aan de laatste posts van Millie. Wat een onwijs krachtige bijzondere vrouw was ze. Ze gaat nooit meer uit m'n hart, ook al heb ik haar niet in het echt gekend. Hoeveel verdriet de situatie ook geeft, ik vind het fijn om te lezen dat ze die opleving nog heeft gehad. Om al haar liefde aan jullie te geven en terug te kunnen ontvangen, om nog te kunnen genieten van de laatste momenten met zelfs een feestmaaltijd erbij en een glimlach op haar gezicht. Om vervolgens te mogen gaan op haar manier zoals zij het zelf wilde... ♥️.

Ik ga haar onwijs missen. Ik volgde haar vanaf het begin. En vond het bijzonder en mooi om mee te kunnen lezen, hoe ze er nog zoveel mogelijk uit heeft proberen te trekken aan mooie nieuwe herinneringen met jullie maken. Maar leefde ook zo mee met alle diepe dalen waar ze doorheen ging, maar hoe ze zich daar ook nog eens doorheen vocht... Millie je was zo'n bijzonder en sterke vrouw ♥️.

En dan jij Millie-man, zo'n sterke post vlak nadat het gebeurd is. Ik weet zeker dat jij ook een heel bijzonder en sterk persoon bent. Dank je dat je ons zo snel op de hoogte hebt gebracht. Gecondoleerd met het verlies van je vrouw, gecondoleerd aan alle dierbaren om haar heen. En een hele dikke knuffel voor jullie monstertje. Hou hem maar goed vast met heel veel liefde ♥️.

Ik hoop dat je je vrij voelt om hier zelf ook te schrijven als daar behoefte aan is. Velen zullen hier vast en zeker een luisterend oor voor je willen zijn, daar ben ik van overtuigd. Mocht je ooit ergens mee in de knoei komen, dat je even niet meer weet hoe daaruit te komen. Als ik voor mezelf spreek, graag sta ik voor je klaar. Al is het maar een luisterend oor, of meedenken. Of helpen waar kan. Het is niet niks waar ook jij doorheen bent gegaan, wat er allemaal op je schouders ligt. En dan nog alles een plek moeten geven komende tijd. Heel veel sterkte ♥️.

En ook heel veel sterkte met het regelen van haar afscheid. Ik hoop dat het een mooi afscheid word, zoals Millie en jullie het willen hebben ♥️...

Verdomme Millie. Kutzooi.

Elke dag als ik het forum open kijk ik eerst hoe het met Millie is.....
Dan lees je dit nieuws en dat komt keihard binnen, ik wist natuurlijk net als ieder hier dat het moment er aan zat te komen. Maar als het dan zover is is het zo onwerkelijk!
Toch ook opluchting voor haar omdat aan dat vreselijke lijden, lichamelijk en geestelijk, een einde is gekomen.

Millie je hoeft niet meer te knokken en zoveel verdriet te hebben omdat je je mannen achter moet laten.....het deed me soms zo zeer, het verdriet en besef van verlies wat je had.
Lieverd ik wens je een goede reis naar het licht, waak maar over je gezinnetje waar je zoveel van hield. ♥️

Man van Milllie, wat heb ik een respect voor u. Zo krachtig u hier schrijft.!
Het is een ontzettend zware, moeilijke tijd voor u geweest en dan nu het gemis, verdriet. Kleine monstertjes verdriet en vragen om mama.

Uit mijn hart gecondoleerd voor u, monstertje en alle naasten die Millie zo lief had.
Heel veel sterkte met het verlies van een dapper, liefdevol en krachtig mooi mens!!

♥️

Wat ontzettend verdrietig  Gecondoleerd en heel veel sterkte! Ik zal Millie nooit vergeten ♡

Rust zacht lieve Millie. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

''s morgens mijn ritueel, bij de koffie kijken hoe het met Millie is.  En dan dringt het door.. Ik heb er echt verdriet van. En mijn omgeving weet/wist niet van haar bestaan. Zoveel mensen die hier ook schrijven, maar je weet niet wie het is, en dat is maar goed ook. 
Gelukkig kan ik hier schrijven hoe ik me voel, hier is een gedeeld verdriet en gemis. 

Gecondoleerd Millie-man, wat onvoorstelbaar verdrietig. Het spijt me zo dat jij je vrouw en jullie zoontje nu al zijn moeder moet missen. Jullie zijn in mijn gedachten ♥️

Heel veel sterkte, lieve Millieman, monstertje en verdere familie en vrienden van dappere Millie.
Rust zacht❤️

Lig hier met baby Millie naast me. Ben er sinds ik het bericht las gisteren zo verdrietig van. Het leven is soms zo oneerlijk. Had jullie nog zoveel tijd samen gegund. Hoop zo dat je op een mooie plek bent lieve Millie en dat je op je man en monstertje toe kijkt met een glimlach. Voor het laatst maak ik een diepe buiging voor je. Rust zacht lieverd 🥰

Ik ben vanmorgen precies opgestaan als een ander letterkoekje. Ik ben iets kwijt, er mist iets, ik voel mezelf een stukje geamputeerd. Zoals Brooklyn hierboven schreef, ´het ritueel´.

Ik zal moeten wennen aan de nieuwe realiteit. En dat valt me zwaar.

Ook ik mis iets, ik voel me leeg en verdrietig. Ik kwam ook elke ochtend kijken hoe het met Millie was. Helaas dringt het steeds meer tot me door dat je er niet meer bent. Ik hoop dat je op een rustige en pijnvrije plek bent. Wat een indruk heb je achter gelaten lieve Millie ❤️

Tja, anderhalf jaar lang, elke ochtend even kijken hoe het met Millie is. Ik doe het nu nog, waarom, ik weet het niet 
Of eigenlijk weet ik het wel, ik mis haar, die dappere vrouw.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.