Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Sarada schreef op 10-12-2022 om 17:38:

Wat vreselijk . Gecondoleerd! Ik zou graag de nabestaanden en monstertje wat willen toesturen. Als iemand de advertentie ziet in de krant, mogen we dat dan delen hier?

Nee, dat kan niet omdat we de anonimiteit blijven respecteren. 

Rust zacht lieve Millie, bedankt voor alles wat je ons gegeven hebt 💫.
En lieve Millie man en kleine monster, onwijs veel kracht en liefde voor jullie! 

😭 💐 heel veel sterkte aan Man, Kind en de rest van de familie, vrienden en kennissen van Millie.
Dank je wel voor het laten weten aan ons.

Dank je wel Millie voor het inkijkje van je leven.

Vanmorgen het bericht van je gelezen Millieman en sindsdien zijn jullie in mijn gedachten. Gecondoleerd met dit enorme verlies. Millie heeft op mij ook een onuitwisbare indruk gemaakt. Ik zal haar missen 
Alle kracht en sterkte gewenst voor iedereen die haar lief had 

Lieve Millie, rust zacht.
Zoontje, echtgenoot, broer en zus gecondoleerd.

Jeetje, ik ben in schok. Het komt voor mij vrij onverwacht, omdat Millie de laatste dagen nog zo van het scherm knalde. Ze wist wat ze voelde, ze wist wat ze wilde en ze wist waarvoor ze vechtte. Ik ben blij dat ze zo eruit heeft mogen piepen en dat haar een nog veel langere lijdensweg bespaard is gebleven.

En voor jullie, man en zoon en familie, wens ik jullie veel kracht om om te gaan met het verlies. Ik heb diep respect voor alle inzet die je hebt opgebracht om zo goed voor jullie zoontje te blijven zorgen, werken, zorgen voor je terminale vrouw, een verhuizing. Het is vreselijk veel. Ik hoop dat je alle hulp pakt die de mensen om je heen bieden aan jou en jullie zoontje. Want Millie had 1 vurige wens, dat het met jullie goed zou komen!

Ach lieve Millie.
Na al die verbazingwekkend wakkere berichtjes van de laatste week is het nu definitief stil. Zo verdrietig. Alleen de troost dat je nu geen pijn meer hebt.

Wens meneer Millie, monstertje, broer en zus en alle andere belangrijke mensen in je leven veel kracht. Het gemis zal enorm zijn. En wat hebben ze  liefdevol voor je gezorgd. 
❤️

Rust zacht en in vrede lieve Millie   
Ik leef mee met Millie-man, klein monstertje en de hele familie.

MatureJackal76

MatureJackal76

10-12-2022 om 20:35

Heel veel sterkte bij dit zware verlies!
Mogen de mooie herinneringen aan Millie jullie voor altijd bijblijven. Een warme knuffel, jullie zijn in mijn gedachten.
♥️Millie♥️

1 dag hier niet gelezen en nu dit bericht. Wat een klap in mijn gezicht, het doet veel met me. Wat ga ik haar missen!!

Millieman, wat lief dat je ons niet vergeet. Wij hebben je hier allemaal zo gewaardeerd. Je hebt alles gedaan om Millie een waardig afscheid te gunnen. Haar altijd verzorgd, jullie dreumes verzorgd, alle ziekenhuisbezoeken, haar getroost, jezelf weer 100x bij elkaar geraapt... 

We zijn er hier ook voor jou, wanneer alles weer wat rustiger wordt en je hebt behoefte aan troost of je wilt eens laten weten hoe het Monstertje gaat... we zijn er voor je.

Ik vind het fijn om te horen dat ze in een soort van slaap is overleden. Ze kwam de laatste 2 weken vrij helder over. Een opleving. Ze zag zo op tegen het einde. Het is onmenselijk om afscheid te nemen van je 2 mannen dit is beter zo.

Het doet me echt verdriet. Wat een leuke vrouw was ze 

Heel veel sterkte!!!!

99+ berichten... mijn hart slaat een slag over... En daar staat het dan: "Millie is gisterenavond overleden."
We wisten dat het onontkoombaar was en toch komt dit bericht onverwacht. En het slaat in als een bom! Geen woorden voor...

Lieve man-van-Millie, gecondoleerd, ik wens u en Millie's prachtige monstertje, haar broer en zus en iedereen die betrokken is bij haar en jullie gezin heel veel sterkte en steun toe in deze verdrietige tijd. 
Lieve Millie, rust in vrede 💫

UntimelySardine71

UntimelySardine71

10-12-2022 om 21:05

Dag Millie, we gaan je missen.

Monstertje, man, familie en vrienden van Millie: gecondoleerd met dit immens grote verlies.

Wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd met het toch nog plotselinge verlies van jullie lieve vrouw, mama, zus, dochter, ... Heel veel sterkte gewenst de komende hectische dagen en daarna. Millie heeft een onuitwisbare indruk gemaakt op mij en vele anderen en ik zal haar wijze lessen nooit vergeten.

Rust zacht lieve Millie.

Wat verdrietig, gecondoleerd.

Ik vind het mooi dat Millies laatste woorden die ze zelf schreef op dit forum over jou gaan Millieman, hoe dankbaar ze voor je was.

Heel veel sterkte.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.