Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Wat ontzettend verdrietig voor Milliman, monstertje en familie! Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Millie heeft op veel mensen een onuitwisbare indruk gemaakt 

Dag lieve, sterk en krachtige Millie

gecondoleerd met dit grote verlies! Heel veel sterkte nu en in de toekomst.

Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte toegewenst voor iedereen die haar liefhad.

Vanmorgen las ik het bericht al, wat een kracht spreekt daaruit. Het duurde even voordat ik zelf de moed had gevonden om een bericht terug te schrijven. Mijn diepe dank om hier een bericht achter te laten dat Millie er niet meer is. Wat moet dat moeilijk zijn om het op te schrijven en woorden te geven aan deze gebeurtenis.
Gecondoleerd. 

Verwacht en toch onverwacht. 

Millieman en monstertje Gecondoleerd en een warme digitale knuffel. 

Ach jee. Ik ben er stil van.
Heel veel sterkte en kracht.

Dag lieve Millie 
Veel sterkte en kracht voor iedereen die haar lief had, met dit grote gemis.

Wat verdrietig! Gecondoleerd 💜

Omdat er liefde is

bestaat er geen voorbij

in alle eeuwigheid

ben jij.

- Toon Hermans

Rust zacht, lieve Millie 

Veel sterkte, liefde en kracht voor alle geliefden van Millie om dit grote verlies te dragen.

99+ berichten… slik… je wilt eigenlijk niet beginnen met lezen…

Lieve lieve Millie, en toch nog opeens ben je van je lieve man, Monster, broer, zus en Poes weggevlogen. 
Wat ben ik blij voor je dat je bent gegaan zoals je dat wenste en dat je nog zulke fijne momenten hebt beleefd in je laatste dagen. Ik ben echt zo trots op hoe jij hebt geleefd sinds die keiharde diagnose. Met alle liefde die je in je had voor je mannen. Ik hoop dat ze er voor de rest van hun leven op kunnen teren, nu ze zonder jou hier door moeten gaan. Ik wens ze daarmee alle sterkte van de wereld. 
Ik ga je nooit vergeten!😘

Rust zacht, lieve Millie

Gecondoleerd en heel veel sterkte aan iedereen die gaat haar liefheeft. 

Dag mooi dapper mens, wat een verdriet voor allen die haar moeten missen. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Wat vreselijk . Gecondoleerd! Ik zou graag de nabestaanden en monstertje wat willen toesturen. Als iemand de advertentie ziet in de krant, mogen we dat dan delen hier?

Onwijs veel sterkte met dit zeer droevige feit. Heel veel kracht gewenst.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-12-2022 om 18:08

ik las niet veel mee in dit topic, maar wil de familie wel heel veel sterkte wensen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.