Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Krullen-bol
10-12-2022 om 12:19
Rust zacht dappere sterke Millie, wat een indruk heb jij op vele gemaakt...!
Gecondoleerd aan man, lief monstertje en alle vrienden en familie...
Knorbeest
10-12-2022 om 12:28
dag lieve Millie, rust zacht.
Lieve millie-man, monster en iedereen om haar heen. Ik wens jullie heel veel sterkte om dit verlies te dragen. Wat was ze een mooie en bijzondere vrouw. Als ik aan jullie kleine monstertje denk, kan ik alleen maar huilen. Had hem/jullie zoveel meer gegund
SCRIBENTE
10-12-2022 om 12:39
Veel te vroeg, veel te snel. Ik wens jou - de man van Millie- en jullie naasten enorm veel sterkte. Gecondoleerd met het verlies van jullie bijzondere Millie, mama van Monstertje en vrouw van Millie man.
Frikandelspeciaal
10-12-2022 om 12:44
Wat komt dit bericht toch nog onverwachts. En wat komt het hard binnen. Onomkeerbaar, lieve sterke dappere Millie is niet meer onder ons.
Zo te lezen is ze in vrede gegaan, zonder pijn en geruisloos, omringd door hen die zoveel van haar houden, waar zij zoveel van hield.
Ik wens jullie alleen ongeloofijk veel sterkte en kracht met het dragen van dit onmenselijke verlies.
Lisabette
10-12-2022 om 12:53
Lieve millieman, lief monstertje en lieve familie, we wisten dat dit bericht ging komen. Toch is het alsnog onverwacht. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Millie heeft een diepe indruk op mij gemaakt. Liefs
Elynne
10-12-2022 om 12:54
Wat verdrietig. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van deze prachtige en krachtige vrouw.

Zeesterretje
10-12-2022 om 12:56
Onverwacht en toch verwacht. De tranen rollen nog steeds over mijn wangen.
Voor het eerst, voor het eerst voel ik intense verdriet voor iemand en haar gezin dat ik niet ken. Maar ook weer heel goed ken. Het verdriet dat begon met een nare diagnose, keer op keer gevolgd door sprankjes hoop, angst, onzekerheid, geluk en hoop. Het enige dat constant bleef was liefde. Liefde dat ervoor zorgde dat Millie langer door kon gaan. De liefde die vanuit haar verspreid werd over haar dierbaren. Ze hield zelfs wat over om te verspreiden in haar topics, of liever gezegd haar dagboeken.
Millie had voor mij en voor ons de boodschap om te leven. Te leven met liefde en dankbaarheid. Nu haar taak in dit leven erop zit, haal ik haar boodschap uit de mand. Vanaf nu draag ik een van de mooiste cadeautjes mee voor de rest van mijn leven.
De kroon,
Mijn kroon.
Mijn kroon draag ik met hoop, trots, liefde en dankbaarheid.
Mijn kroon, die ik onverwachts heb gekregen, die ik onbewust hard nodig heb, die ik altijd zocht maar nooit heb gevonden.
Mijn kroon, die alleen gezien wordt door andere met dezelfde kroon.
Mijn kroon, klein, fijn en ijzersterk.
Mijn kroon, met een mini eikeltje erop.
Mijn kroon,
genaamd Millie.
Millie man, ontzettend bedankt voor je snelle bericht. Veel sterkte toegewenst. Ook voor een ieder hier, die het nodig heeft.
Mafalda
10-12-2022 om 13:13
en zo begon de zaterdagmorgen voor mij met dit intens verdrietige bericht, alle kaarsjes branden hier en mijn gedachten kunnen nergens anders meer aan denken. Aan deze Lieve vrouw, moeder, zus.
Lieve Millieman en lief lief lief klein monstertje waarover ik zoveel heb gelezen zo liefdevol geschreven en ik gelezen met een lach en een traan. Ik heb al zoveel verdriet, laat staan jullie.
Wat een mooi, slim, lief mens was Millie. Met alle oprechtheid heeft ze mij zoveel gebracht, zoveel lessen voor het leven. Ik ga haar oprecht nooit meer vergeten.
Lieve familie ik wens jullie zoveel sterkte.
Lieve Millie man, vertel monstertje over zijn moeder en blijf vertellen het was zo een bijzondere vrouw
Ik wens jullie heel veel kracht en liefde❤
Liefs van Sabina
Sassenach
10-12-2022 om 13:50
Man van Millie en monstertje, gecondoleerd met het verlies van jullie allerliefste Millie. Hoe onwerkelijk en enorm verdrietig moet het voelen om haar nu los te moeten laten. Ik wens jullie en alle andere mensen die dichtbij Millie staan veel steun, liefde en kracht toe om samen afscheid te gaan nemen, te rouwen en verder te gaan met Millie voor altijd in jullie hart.
Het is niet te bevatten dat Millie afgelopen dinsdag nog heel helder en to the point een bericht hier kon posten en er nu niet meer is. Gelukkig is Millie tot het laatst Millie gebleven en heeft ze die laatste dagen nog intens mee kunnen maken. Ik ben blij voor haar dat ze haar leven ook op de Milliemanier af heeft kunnen sluiten en dat ze nu geen pijn, angst en zorgen meer heeft.
Lieve Millie, dank je wel voor alles wat je van jezelf gegeven hebt. Hier forummen zal voortaan anders voelen, nu jij jouw inspirerende, glasheldere, beeldende, ontroerende en liefdevolle posts niet meer kunt plaatsen. Ik zal je hier zeker gaan missen.
OnherkenbaarAnoniem
10-12-2022 om 14:39
Laat afscheidswoorden
geen eindstation zijn
maar halteplaatsen
waar je dierbare herinneringen
voor altijd blijven bewaard.
Familie en vrienden van Millie heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.