Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

♥️

Lieve man van Millie, Monstertje en familie,
Wat ontzettend verdrietig en oneerlijk, jullie lieve vrouw en mama.
Ik wens jullie heel veel sterkte en liefde voor nu en in de tijden die gaan komen.
Ze heeft een enorme indruk achtergelaten. Ik neem haar lessen mee in mijn leven. 
Liefs

Dag lieve, sterke, dappere millie 🌷Geen pijn meer, maar rust.. 

Heel veel sterkte en kracht voor jou man van millie en voor haar kleine monstertje. Het verwachtte maar alsnog onverwachte afscheid. Wel fijn om te lezen dat ze haar overlijden niet bewust heeft meegekregen en hele fijne laatste dagen met jullie heeft gehad. 
Gecondoleerd voor jullie allemaal met dit enorme verlies.

Ach, wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd met het verlies van een bijzonder mens. Ik wens jullie veel sterkte, liefde en troost bij elkaar en bij de mensen die om jullie heen staan, in deze hectische tijd en in alle dagen erna.

Lieve familie van Millie, wat zal het jullie zwaar vallen dat ze er niet meer is. Weet dat ze een onuitwisbare indruk heeft nagelaten bij heel velen. Ik wens jullie heel veel sterkte! Millie, rust zacht.

Ik wens jullie veel sterkte toe.. 

Lieve man van Millie, monstertje, broer en zus van Millie, ik wens jullie veel sterkte toe. 
Ze was geweldig. 

Dit moet even landen, kippenvel.

Bedankt mijnheer om ons te informeren. Ik denk dat wat er is gebeurd, het beste is als het zieker worden steeds erger werd. Ik voelde dat er iets niet juist was: een opflakkering de laatste dagen en dan weer die stilte. 

Net zoals alle anderen wens ik aan iedereen die Millie zo gaat missen veel sterkte. Dat zijn in de eerste plaats de mensen die Millie echt kenden en ontmoetten, maar ook de vele schrijfsters/schrijvers hier. Ook wij voelen leegte. 

Mijnheer, uw verdriet zal enorm zijn maar ik hoop dat het toch een klein beetje wordt verzacht als u eraan denkt wat u allemaal heeft gedaan voor uw vrouw. Dank zij u (jullie) heeft zij toch nog zo veel mogelijk kunnen genieten van wat het leven haar te bieden had. 

echtgenoot, zoon, familie en vrienden van Millie, gecondoleerd met het overlijden van Millie. Wat een verlies.. Heel veel sterkte gewenst nu maar ook in de toekomst. Het alleen grootbrengen van je kind was niet wat jullie bedacht hadden toen hij geboren werd. Ik wens je heel veel steun toe van iedereen om je heen, en de kracht om door te gaan als het donker is om je heen..
De kleine man zal zorgen voor lichtpuntjes, hij is het levende bewijs van jullie liefde en je helpen om de dag weer aan te gaan.
nogmaals, veel sterkte voor jullie allen.

wat een verschrikkelijk nieuws. Zit gewoon te janken. Lieve Millie man, monstertje, zus en broer. Ze was zo’n bijzondere vrouw ondanks dat we haar nooit hebben mogen ontmoeten heeft ze onze harten geraakt. De liefde voor jullie spatte hier van het scherm. En wat heeft ze gevochten, als een tijger. Heel veel sterkte met alles. Wij zullen haar niet vergeten. Dikke knuffel ook van baby millie die ik naar haar vernoemd heb, dat vond ze nog zo mooi. Hoop dat ze op mag groeien als net zo’n geweldige vrouw als jullie Millie.

ook veel sterkte aan de andere hier, ik weet dat ze bij vele van jullie echt in het hart zat 

Lieve Millie,

Ik hoop dat je nu ergens bent waar je vrede hebt met de situatie en pijnvrij bent. Dat je vanaf die plek je geliefde monstertje en man kan zien en voelen en jouw liefde kan zenden, in de wetenschap dat je ooit weer bij ze zal zijn. 

Millie-man en monstertje, heel veel sterkte voor jullie. Millie hield zo verschrikkelijk veel van jullie en heeft zo hard gevochten. Ik hoop dat ze voor altijd voortleeft in jullie hart en dat het verdriet langzaam minder wordt en alle mooie herinneringen achterblijven. 

Rust Zacht lieve Millie, 
Wat ga ik je missen. ❤️
Lieve Millieman, wat waren jij, Millie en monstertje een sterke 3-eenheid. De laatste twee zinnen uit haar allerlaatste post hier gaan over jou, Millieman en verwoorden heel duidelijk wat jij voor haar betekende. Ze heeft altijd vol liefde over jou en monstertje geschreven.

Ik wens je dan ook heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. Gecondoleerd Millieman en bedankt dat je hier nog wat hebt kunnen plaatsen voor alle forum-vriendinnen van Millie. 

MRI

MRI

10-12-2022 om 12:05

Heel veel kracht en liefde voor jullie gewenst.

MRI

MRI

10-12-2022 om 12:10

was dubbel

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.