Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
LostJellyfish83
10-12-2022 om 10:17
Dag Millie 💫
Veel sterkte Millie-man, voor jou en jullie Monstertje, en iedereen die haar lief had. 
Gatekeeper
10-12-2022 om 10:18
De tranen schieten in mijn ogen. Gecondoleerd met jullie verlies. Heel veel sterkte toegewenst. ❤️
Kwarktaartje
10-12-2022 om 10:24
Gecondoleerd met dit enorme verlies.
We wisten allemaal dat het ging gebeuren, en toch schrok ik van het bericht.
Ik ben blij dat het is verlopen zoals Millie het wilde.
Heel veel sterkte gewenst.
Marije08
10-12-2022 om 10:25
Wat een verdrietig bericht. Hier ook tranen in mijn ogen.
Ik vind het fijn om te lezen dat Millie de laatste dagen nog energie heeft gehad om te kunnen genieten van jullie samenzijn en dat jullie bij haar waren. Dat het is gegaan zoals zij het wilde. Wat was ze een ontzettend dapper en lief mens.
Gecondoleerd met het verlies en ik wens jullie heel veel sterkte♥️
famke76
10-12-2022 om 10:34
😥
Rust zacht dappere, liefdevolle Millie.
Sterkte aan alle mensen om haar heen... 
Mischa83
10-12-2022 om 10:36
Wat een ongelooflijk sterke vrouw is zij geweest, zo liefdevol en positief, een voorbeeld voor velen.
Wat fijn om te lezen dat het gegaan is zoals ze wilde. Ergens ook fijn om te weten dat ze nu niet meer zo hoeft te lijden.
Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden, haar afwezigheid zal een groot gemis zijn.
lientje69
10-12-2022 om 10:42
Lieve man, zoon en verdere familie van Millie
Zoals altijd komt zo'n bericht toch nog onverwacht. Zoals ze hier de laatste tijd opeens weer wat intensiever meeschrijf, hadden we denk ik allemaal hoop op een wonderbaarlijke verlenging van haar leven. Maar nu was het toch op voor haar en jullie. Wat " fijn " dat ze op haar eigen wijze is heengegaan, dat jullie nog mooie momenten samen hebben gehad. De mijlpaal gehaald van toch nog in het nieuwe huis kunnen wonen.
Wat vreselijk dat juist deze " feestmaand " voor jullie een verdrietige maand is geworden.
Veel mensen zullen in gedachten bij jullie zijn, door Millie extra koesteren wat ze hebben.
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte, kracht en liefde toe.
Millie heeft mij geraakt, en met mij vele anderen.
Delphinium
10-12-2022 om 10:50
ach lieve Millie man en al haar geliefden, gecondoleerd.
wat lief dat je de tijd neemt om wat uitgebreider hier te schrijven. Ik wens jullie heel veel sterkte, ook de komende dagen waarin je aan moet blijven staan om haar afscheid te verzorgen. En ook daarna, als het besef indaalt.
Knutselkei
10-12-2022 om 10:51
Dag lieve dappere Millie!!
Heel veel sterkte Millie-man, Monstertje en de rest van de familie.
Saga
10-12-2022 om 10:52
Gecondoleerd alle naasten van Millie. Man van Millie, het is bewonderenswaardig hoe je zo je woorden op hebt gesteld, zo kort na dit verlies. En dat de moeite is genomen om 'het forum' zo snel op de hoogte te stellen vind ik heel bijzonder.
Rust zacht lieve Millie♥️.
Dees!
10-12-2022 om 11:06
Toch nog onverwacht. Wat een verdrietig nieuws, ik ben er echt stil van. Wat zal ze gemist worden.
Heel veel sterkte Millieman, voor jou en jullie Monstertje en alle anderen die Millie lief hadden.
Ze heeft inderdaad een steen verlegd ❤️