Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

lieve Millie, ik omarm je virtueel want ondanks ik je niet ken lijkt het wel zo en heb je mij in het diepste van mijn ziel geraakt met deze afschuwelijke ziekte maar ook je liefdevolle woorden over je monstertje en je man. Door jou heb ik leren relativeren, door jou besef ik de kroon op mijn hoofd, dankjewel  hiervoor. Lieve millie ik zal je nooit vergeten. En ik ga zo ontzettend keihard hopen dat de bestraling iets goeds  doet en je thuis bij iedereen die je lief hebt nog mooie momenten mag beleven..

❤️

Lieve Millie, mooi mens. Wat zit je toch in vele harten. Je bent hier zo geliefd. 
Het raakt me echt wat jij allemaal moet doorstaan. Gelukkig doe je het niet helemaal alleen en heb je altijd een geliefde bij je. Hopelijk kan je gauw naar huis met minder pijn. Ik denk veel aan je. 

Ook wij denken dagelijks aan je lieve Millie.

Dank je, Brooklyn, nu weet ik het weer, is trouwens nog niet zo lang geleden.

🌷 hopelijk heb je een goede nacht zometeen. Fijn dat je fysiek nu ook niet meer alleen hoeft te zijn, want in gedachten ben je igg niet alleen. Ik denk dat we elk uur/minuut/seconde wel iemand hier is die even aan je denkt. 

Ach lieve Millie wat naar dat ze toch bijna niks weten te doen tegen de pijn en je de afgelopen tijd niet was waar je wilde zijn en hoort te zijn. Ik duim hard dat je bestraling helpt, geen napijn zal opleveren en je daadwerkelijk naar huis bent en het draaglijk is. Bij monster, man en poes. Dat er nog momenten zijn die de moeite waard zijn om de pijn te doorstaan.
En ik hoop dat je nu ook regie kan houden zoals je het hele proces hebt gedaan of hebt geprobeerd in ieder geval. 
En je hebt helemaal gelijk, je moet niet meer alleen zijn, mensen die je liefhebben heb je nodig nu. 
In gedachten ben ik bij je, en krijg je een dikke knuffel 😘

Lieve Millie, 

ik vind het zo fijn wat van je te horen. Ik zal je zo gaan missen hier. 

Al bijna 2 jaar lees ik dagelijks met bewondering je kracht, de wil om te leven, je leuke manier van schrijven. Ik ben bijna 15 jaar ouder, maar je hebt me geleerd het leven niet voor lief te nemen. Ook wij weten niet wat het leven voor ons in petto heeft, en daarom carpe diem. Dat heb je gedaan, het genieten van een ijsje, van een mooie zondag, van je gezin. Bedankt voor deze spiegel.

Je hebt laten zien dat je oersterk bent. Wanneer deze ziekte een gevecht zou zijn, dan had je gewonnen. 
Wanneer je klaar bent voor de stap naar de overkant hoop ik dat je je geliefden mag blijven volgen.

Nogmaals dank Millie en wens je nog een liefdevolle periode. Ik omhels je en geef je een dikke knuffel 

Wat fijn dat je nog even de energie hebt gevonden voor een update. Ik hoop dat je inmiddels lekker thuis bent en dat de bestraling je wat verlichting geeft. Geniet van je monstertje 💙

Wat fijn jouw update. Ik hoop dat je nu thuis bent bij je allerliefste mannen en dat de bestraling zijn werk zo goed mogelijk doet.

Nogmaals bedankt voor alles wat je hier hebt gedeeld. Door jou ben ik me nog meer gaan beseffen hoe dankbaar we moeten zijn voor de kleine dingen in het leven. 

Lieve, lieve Milliie, heel, heel veel sterkte. Ik denk aan je😘

lieve Millie,
Wat ontzettend fijn om even wat van je te horen.
Ik hoop echt dat je door de bestraling minder pijn hebt en bij je gezinnetje kunt zijn.
Lieve dappere Millie, je bent elke dag in mijn gedachten.

♥️ ♥️

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

17-08-2022 om 07:08

😘❤️

Ik denk aan je Millie, sterkte aan jou en je familie.

Weet even niets zinnigs te zeggen, maar ik denk aan je 

Wat fijn om toch nog even iets van je te lezen. Fijn dat er nu vast altijd iemand bij je is, en hopelijk doet de bestraling zijn werk en mag je verder thuis genieten van je mannen. 

Heel veel sterkte   ❤️ 🍀

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.