Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Pilatespas
14-08-2022 om 10:36
"Fijn" dat we hier elkaar hebben. Het doet echt wat met je en je kan het verder niet (echt) met iemand delen. Ik sta er ook mee op en ga er mee naar bed, omdat ik het zó erg vind.
Lieve Millie, hier heb jij natuurlijk niks aan, maar zie hoe geliefd je bent. En dan kennen we je alleen nog maar digitaal. Hoop dat bestraling of ruggenprik gaat helpen. Liefs!
Winterkoud
14-08-2022 om 10:36
Ik hoop ook heel erg dat Millie rust kan vinden en heel liefde en tijd met haar mannen ♥️
En dat de pijn dusdanig onder controle is dat ze ook kan knuffelen en genieten met haar mannen!
Dikke knuffel
millie
Biscuitje
14-08-2022 om 10:37
Zilver_gray schreef op 14-08-2022 om 10:32:
[..]
Nou inderdaad, de reden dat ik zo obsessief aan het kijken ben op het forum is toch wel om Millie. Inderdaad je gaat ermee slapen en staat ermee op.
Herkenbaar! Ook ik kijk meerdere keren per dag op het forum vanwege Millie. Het zit continu in je gedachten.
Zilver_gray
14-08-2022 om 10:41
Pilatespas schreef op 14-08-2022 om 10:36:
"Fijn" dat we hier elkaar hebben. Het doet echt wat met je en je kan het verder niet (echt) met iemand delen. Ik sta er ook mee op en ga er mee naar bed, omdat ik het zó erg vind.
Lieve Millie, hier heb jij natuurlijk niks aan, maar zie hoe geliefd je bent. En dan kennen we je alleen nog maar digitaal. Hoop dat bestraling of ruggenprik gaat helpen. Liefs!
Zilver_gray
14-08-2022 om 10:41
Biscuitje schreef op 14-08-2022 om 10:37:
[..]
Herkenbaar! Ook ik kijk meerdere keren per dag op het forum vanwege Millie. Het zit continu in je gedachten.
rooiekater
14-08-2022 om 10:45
ik blijf hier ook kijken kan er amper bij met mijn gedachten zo jong nog
mamaonbekend
14-08-2022 om 11:02
Ik kijk ook regelmatig even, in de hoop nog iets van Millie zelf te horen.
En als dat er niet tussen staat, dan hoop ik tenminste maar dat ze wel de kracht heeft om het te lezen en er hopelijk steun en troost uit haalt.
En verder: 
Ademes
14-08-2022 om 11:14
Ach Millie, wat een vreselijk bericht. Alle mooie woorden zijn al gezegd, ik ben stil en ik denk aan je!
Malibu2
14-08-2022 om 12:12
mamaonbekend schreef op 14-08-2022 om 11:02:
Ik kijk ook regelmatig even, in de hoop nog iets van Millie zelf te horen.
En als dat er niet tussen staat, dan hoop ik tenminste maar dat ze wel de kracht heeft om het te lezen en er hopelijk steun en troost uit haalt.
En verder:
Eerlijk gezegd hoop ik dat Millie vooral doet wat voor haar het meest belangrijk is op dit moment. Wel reageren, niet reageren, wel lezen, niet lezen. Dat is allemaal prima. Het belangrijkste zijn nu haar gezin en andere geliefden.
Saila
14-08-2022 om 13:14
Lieve Millie, ook vandaag weer een portie licht, liefde en warmte (of verkoeling
jouw kant op. Knuffel voor jou.
Nickii
14-08-2022 om 13:16
Lieve Millie, ook hier wordt veel aan je gedacht
Ik hoop op veel knuffels en zo pijnvrij mogelijke momenten met je mannen voor je
Pilatespas
14-08-2022 om 13:19
Malibu2 schreef op 14-08-2022 om 12:12:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat Millie vooral doet wat voor haar het meest belangrijk is op dit moment. Wel reageren, niet reageren, wel lezen, niet lezen. Dat is allemaal prima. Het belangrijkste zijn nu haar gezin en andere geliefden.
Ze bedoelt het goed. Geen topic om op kleine woordjes te letten, maar juist steun aan Millie te geven en misschien ook wel aan elkaar.
Malibu2
14-08-2022 om 13:40
Pilatespas schreef op 14-08-2022 om 13:19:
[..]
Ze bedoelt het goed. Geen topic om op kleine woordjes te letten, maar juist steun aan Millie te geven en misschien ook wel aan elkaar.
Weet ik hoor en het is ook zeker goed om elkaar te steunen en misschien leest Millie het inderdaad ook wel. Maar ze hoeft niets.
(Misschien ben ik hier door mijn eigen ervaring wel wat hyper alert op..)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.