Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Meerdere keren per dag denk ik aan je. Je hebt er niks aan, maar je zit in m’n gedachte .

Calathea schreef op 13-08-2022 om 20:11:

Meerdere keren per dag denk ik aan je. Je hebt er niks aan, maar je zit in m’n gedachte .

Precies dit inderdaad.

Knuffel ook voor iedereen die met deze gevoelens zit.

Regendrup. schreef op 13-08-2022 om 20:36:

[..]

Precies dit inderdaad.

♥️

Ja he, bij mij ook.. Lieve Millie 💛 

Herkenbaar, ik denk zoveel aan je millie. Ik hoop dat je dagen met zo min mogelijk pijn, maar met zo veel mogelijk knuffels gevuld zijn. 

Gedachten uiteraard maar kan het helaas niet meer wijzigen.

Precies dit. ❤️

Regendrup. schreef op 13-08-2022 om 20:36:

[..]

Precies dit inderdaad.

En dit.

Wat een ellendig bericht heb je gekregen.
Millie, heel erg bedankt voor het schrijven hier en op Viva.
Hopelijk verloopt deze laatste fase zo pijnloos als maar mogelijk is. 
🌹

voor ik ga slapen lieve Millie..ik denk aan je, ik wens je een rustige nacht dat je kunt slapen en morgen nog wel 100 geluksmomentjes hebt met kleine monstertje❤️🙏

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

14-08-2022 om 08:09

❤️

Eng he meiden, je durft het forum bijna niet te openen. Je staat er mee op en gaat ermee naar bed. Moet steeds aan jullie denken. Wat is het leven oneerlijk.

Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Bang om iets verkeerds te zeggen. Ik hoop alleen uit t diepste van mijn hart dat je nog fijne en mooie momenten hebt met je mannen, overspoeld door liefde. 

We denken aan je, lieve Millie.

Frikandelspeciaal schreef op 14-08-2022 om 10:27:

Eng he meiden, je durft het forum bijna niet te openen. Je staat er mee op en gaat ermee naar bed. Moet steeds aan jullie denken. Wat is het leven oneerlijk.

Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Bang om iets verkeerds te zeggen. Ik hoop alleen uit t diepste van mijn hart dat je nog fijne en mooie momenten hebt met je mannen, overspoeld door liefde.

We denken aan je, lieve Millie.

Nou inderdaad, de reden dat ik zo obsessief aan het kijken ben op het forum is toch wel om Millie. Inderdaad je gaat ermee slapen en staat ermee op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.