Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Lieve Millie,

Ik heb even niet kunnen meelezen, maar toen ik het forum net opende en 99+ berichten zag durfde ik de pagina's nauwelijks te lezen. Wat een mokerslag.

Ik hoop dat je de tijd die je nog hebt kunt beleven met degenen die jou het liefst zijn, je nog kunt zeggen wat je wilt en dat je uiteindelijk in rust kunt gaan. 

Ik wens jou en je geliefden de kracht om dit te dragen. Het is afschuwelijk en oneerlijk. 

Liefs

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

12-08-2022 om 16:38

Lieve Millie,
Ook mijn gedachten dwalen steeds naar jou af. De liefde voor jouw monstertje spatte hier bij ieder bericht van het scherm af. Ik hoop dat je geen pijn hebt en bedolven wordt onder heel veel knuffels en natte kusjes.

Lieve Millie, ik heb vandaag een kaarsje voor je aangestoken. Mijn gedachten gaan naar je uit.

Nog een knuffel voor je Millie!

Dikke knuffel voor Millie, Millie-man en monstertje

Ik wens je licht en vrede in deze zo onwerkelijke tijd.  Woorden schieten tekort. Dat de pijn voldoende gedempt mag worden. Dat je de kracht krijgt los te laten als het moment komt. Zoveel mensen zullen in liefde en vol waardering aan je blijven denken. Je hebt een steen verlegd. Je hebt liefde gezaaid in je kleine mannetje. Liefde overwint altijd. 

een hele dikke knuffel van mij lieve Millie, ik hoop op een rustige nacht❤️

Ik wil je welterusten wensen. Hopelijk heb je een nacht zonder pijn waarin je een beetje bij kunt slapen. 

Dikke knuffel voor het weekend. 

Goede nacht Millie. We zenden je liefdevolle energie.

Elke keer als ik nieuwe berichten zie, hoop ik dat er een berichtje van Millie tussen staat. Een bericht waarin je schrijft dat je pijn minder is; dragelijk, dat de artsen toch nog wat hebben gevonden..dat er op een of andere manier toch nog hoop is.

Knuffel Millie 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-08-2022 om 07:47

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.