Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Millie-meiske. Wie weet gaat de bestraling  
nog wat doen  tegen de pijn zodat je nog een poosje hebt. Wie weet...het kan toch misschien Laten we daar samen met alle mensen hier op hopen. 

Jij hebt een steen verlegd in een rivier op aarde
Nu weet je dat je nooit zal zijn vergeten
Je leverde 't bewijs van het bestaan
Omdat, door het verleggen van die eene steen
Het water nooit dezelfde weg zal gaan

Lieve Millie jij hebt een steen verlegd in mijn bestaan. Dank je wel daarvoor.

Ach nee, Millie! Wat een verschrikkelijk bericht! Ik denk aan je en hoop dat jullie nog veel pijnvrije herinneringen kunnen maken. Veel sterkte!

heel veel sterkte de komende periode. 
Hier wordt aan jullie gedacht 😘.

Lieve Millie. Wat een afschuwelijk bericht, zo vlak na de goede scans. Onbeschrijfelijk. Ik hoop dat je dicht bij je man en lieve kleine monstertje kan zijn de komende tijd.
Dankjewel voor de wijze lessen die je veel van ons (ik denk onbewust) hebt mee gegeven. Ik leef mij leven in ieder geval een stuk bewuster sinds jou topic en daar wil ik je toch voor bedanken ♥️

Lieve Millie, 
Wat zitten jullie toch in een ontzettende rollercoaster. 

Ik hoop dat de helse pijnen zo snel mogelijk verdoofd kunnen worden of beter nog verdwijnen zodat jullie nog heel veel hele mooie momenten kunnen hebben. 

Wat ben jij een sterke vrouw en heb je vele harten geraakt. Ook iedere dag ben ik bewust van de kroon die wij in gezondheid dragen. 

Ik hoop dat jullie nog heel veel tijd samen hebben. 

Dikke knuffel

Na een nachtje slapen, weet ik nog steeds niet wat te schrijven. In mijn gedachten komt alleen steeds het woord “nee!” op. Nee, nee, nee. Helaas is mijn verzet zinloos.

Lieve Millie,

Meegelezen en meegeleefd vanaf jouw eerste bericht in dit topic! Weet net als de meeste hier niet de juiste woorden te vinden die kunnen beschrijven hoe erg ik dit voor jou en je gezin en uiteraard voor iedereen die jou lief hebt vindt! Ik denk aan je en hoop zo dat in ieder geval de pijn verminderd kan worden en je toch nog wat tijd zonder pijn kunt hebben om afscheid van je geliefde en het leven kunt nemen. Ik zal je nooit vergeten lieve Millie!

Goedemorgen lieve Millie, ik werd vanmorgen wakker en moest meteen aan je denken, weet niet wat voor troostende woorden ik kan schrijven, die zijn er simpelweg niet..

Lieve, lieve Millie,
Wat een vreselijk bericht heb je gekregen en dat net na die positieve scans! Ik huil voor jou,  je man en je monstertje en hoop met alles in mij dat de bestraling gaat helpen om nog redelijk pijnvrij afscheid te kunnen nemen.
Ik weet niet wat ik zeggen moet, ik weet in ieder geval dat ik niets zeggen kán wat het beter of draaglijker maakt. Heel veel sterkte voor jullie in de komende tijd  ♥️

Ook ik zal je niet vergeten! Jij hebt iedereen laten zien wat voor krachtige supervrouw je bent en je monstertje gaat dit zeker in zich meedragen ♥️

Mille, ik heb vanaf het begin meegelezen maar nooit gereageerd.
Gisterenavond las ik jouw bericht en dacht er bij het wakker worden meteen aan.
Ik denk aan jou, je man en je mooie mannetje. Wens jullie veel liefde, sterkte,kracht en mooie momenten toe...

Lieve Millie,
Nu is het dus écht helemaal mis...
Dat wist ik toen ik 99+ nieuwe berichten zag.
Wat onverteerbaar, afschuwelijk erg voor jou en je liefdes/dierbaren om je heen.
Dank voor je openheid, liefdevolle verhalen over je kleine monstertje en een inzicht in jou leven.
Ik heb van je geleerd! 
Liefs ❤

♥️

Ik moest gelijk aan je denken toen ik wakker werd.. Lieve Millie, ik wens je nogmaals heel veel sterkte

Geen woorden voor Millie. Wat onwerkelijk nu opeens. Alle mooie woorden zijn hiervoor al gezegd, maar ook ik wil laten weten dat ik aan je denk en van je geleerd heb.
Ik hoop zo dat de pijn goed onder controle komt, dat gun ik je zo.
❤️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.