Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Oh nee lieve Millie. 

Veel zachte knuffels door je man en zoontje gewenst. 
En ook voor je man en zoontje. 
♥️

Ik blijf zoeken naar de juiste woorden maar die zijn er gewoon niet, niets om op dit intens verdrietige bericht te kunnen reageren. 

Qua leeftijd had je mijn dochter kunnen zijn maar wat heb ik veel van jou geleerd, wat een warm, lief en wijs mens ben je. Je hartverscheurende laatste bericht laat me huilen, verdriet om iemand die je niet echt kent hoeveel harten heb jij geraakt.

Je bent en blijft in mijn gedachten!

Nee.    
Lieve Millie. Weet dat je onze harten gestolen hebt. Wat een verpletterend bericht. Ik weet niks te zeggen.. sorry. 

💞in gedachte bij jou en gezin.
Wens je alle kracht om samen met je kanjers te zijn.
Wat ben jij Toppertje!!!!!!!!!🍀

🧡

voor jou en je mannen 

Nee!!

Lieve Millie je hebt me zo geraakt met jouw berichten. Ik had zo gehoopt dat je nog veel meer tijd zou hebben, tijd met je monstertje, tijd met je lief.

Wat een mokerslag is dit!
Ik hoop dat ze wel wat tegen die afschuwelijke pijn kunnen doen.
Dit is zo oneerlijk allemaal  

Wat een verschrikkelijke nieuws een hele dikke knuffel

Niet te bevatten. Zeker niet na de uitslagen van vorige week.

Ik wens je de kracht toe om dit nieuws een plekje te geven. Om een zo mooi mogelijke tijd te hebben en daarna met vertrouwen jouw mannen los te laten. Zodat deze lijdensweg ophoud.

Ik wens je alle kracht en liefde die je nodig hebt. En eigenlijk gewoon nog heel veel mooie momenten samen met je mannen. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

10-08-2022 om 18:08

Ohh lieve Millie wat een verschrikkelijk bericht
Voor jou en je mannen

Wat afschuwelijk nieuws. Ook hier een stille meelezer, die wel graag wilde schrijven maar de woorden niet had. Heel veel sterkte aan jou en je mannen. Wat is het leven oneerlijk, maar wat laat jij er een voetafdruk achter! 

Jeetje….. heel veel kracht toegewenst 

ach Millie wat verdrietig heel veel sterkte, ook voor je man. Opeens de hoop weggeslagen. Ik hoop wel dat pijnbestrijding lukt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.