Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Ook ik ben er helemaal stil en naar van en weet niet wat te zeggen....

Ah nee Millie 😪. Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat een vreselijk nieuws. Jij, monstertje en Millie-man zullen voor altijd in mijn gedachten blijven. Ik hoop dat je nog een mooie en pijnvrije tijd met al je geliefden hebt.
Jouw persoonlijkheid, vrolijkheid, optimisme en doorzettingsvermogen komen maar eens in de zoveel tijd voorbij. Je hebt zoveel mensen geraakt met wat je hier geschreven hebt. Het is niet eerlijk 😪. 

we blijven aan je denken Millie

Lieve, lieve Millie,

Woorden schieten te kort… Ik wens je liefde, kracht en zo veel mogelijk pijnvrije tijd met je man, je monster en iedereen die je verder lief hebt. Bedankt voor het delen van je verhaal met alle hoogte- en dieptepunten, je bent in mijn gedachten. Ik wou dat ik je meer tijd kon geven Millie… 

Liefs ♥️ 🌹💕

Wat verschrikkelijk, Millie. Ik weet niet wat te zeggen. Ik denk aan je.

lieve Millie,
Geen woorden voor dit verdrietige nieuws. Behalve dan dat ik jou, je man en monster heel veel liefde en (pijnvrije) momenten toewens. Liefst zo lang mogelijk. 

Sterkte, lieve Millie. Je hebt een plekje in mijn hart, bij al die mensen die ik nooit vergeet!

Woorden schieten te kort, heel veel liefde en kracht gewenst   

Ach Millie, wat een ongelooflijk klotenieuws. Ik had je nog zoveel fijne jaren gegund met je gezin. Heel veel sterkte voor jullie alledrie. Ik zal dit topic blijven checken, maar je hoeft je niet verplicht te voelen om te blijven schrijven. Hopelijk kan je nog wat pijnvrije tijd met je gezin doorbrengen.

Geen woorden die dit beter kunnen maken.. 
Ik wens je nog veel liefdevolle pijnvrije tijd met man en Monster en alle andere geliefden in je leven. Sterkte lieve Millie ♥️

Millie, lieve Millie... Wat een shock. Vind het vreselijk voor jou en je gezin en verdere familie en vrienden. Verder weet ik niet wat te zeggen. 

Lieve Millie, heel veel sterkte en ik hoop dat ze nog iets tegen de pijn kunnen doen 

En dan nu toch het bericht, waarvan we met zijn allen hoopten dat het nog lang niet zou komen. Veel te vroeg en veel te oneerlijk.

Lieve Millie, ik wens je alle kracht en liefde toe om deze laatste fase aan te gaan. Ik blijf in ieder geval met je meeleven, ook als je niet meer de behoefte voelt om hier te schrijven. Voel je in ieder geval niet verplicht daartoe.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.